جایگزین مسیر

مصاحبه فن خال پس از پیروزی در جام حذفی

by | دی , ۱۹ , ۱۳۹۴

مصاحبه فن خال پس از پیروزی در جام حذفی

پایگاه هواداران منچستریونایتد- 

در ادامه مصاحبه لوییس فن خال هلندی را پس از پیروزی خفیف و دشوار ۱-۰ برابر شفیلد یونایتد از نظر می گذرانیم. این بازی در الدترافورد و از  دور سوم جام حذفی برگزار شد و در نهایت با گل وین رونی که از روی نقطه پنالتی در دقایق وقت اضافه نیمه دوم زده شد با برتری یونایتد به پایان رسید.

در خصوص خلق موقعیت در بازی :

شما باید سریع تر از آنچه در نیمه اول بازی کردیم، بازی کنید و باید با وینگرها بازی کنید. ما این کار را در نیمه اول انجام ندادیم. نیمه دوم کمی بهتر بود، اندکی موقعیتهای بیشتری خلق کردیم اما نه خیلی زیاد. چرا که آنها خیلی منظم و سازمان یافته بازی می کردند.

در خصوص پنالتی سرنوشت ساز:

در نهایت یک پنالتی برای ما اعلام شد و شایسته اش هم بودیم. ممفیس شجاعت و جسارت این را داشت {که آن حرکت را انجام دهد و پنالتی بگیرد} و می توان گفت تعیین کننده برنده بازی هم او بود. ما بازی را بردیم و این مهم ترین نکته است و من به بازیکنانم هم قبل بازی گفتم که در اینجا تنها مهم است که به مرحله چهارم برویم و این کار را انجام دادیم.

در خصوص موقعیت سازی بیشتر:

البته که ما باید این کار {موقعیت ساختن} را بهتر از این بازی انجام دهیم. باید توپ را سریع تر به گردش در آوریم و آنگاه حفره‌ها پدیدار خواهند شد. شما باید این را به عنوان یک بازیکن ببینید و پاس شما باید سرعت مناسب را داشته باشد. ما می توانیم در این امر پیشرفت کنیم اما سوال این است که مگر شفیلد یونایتد چند موقعیت ایجاد کرد؟ هیچ کس این را نمی بیند، همه از دفاع عالی آنها می گویند. من فکر نکنم شما به عنوان بازیکنی در سطح لیگ یک بتوانید به طریق دیگری بازی کنید.

پنالتی زدن رونی

او انتخاب سوم من بود. پنالتی زدن اول تیم {ماتا} و نفر دوم {هررا} تعویض شده بودند و می شود گفت او خوش شانس بود! {لبخند!}

در خصوص عصبی شدن جمعیت

این برای بازیکنان و کادر فنی هم اعصاب خورد کن است چرا که داریم این بازی را می بینیم. آنها وقت تلف می کردند.به گمانم، داور به خوبی عمل کرد. در نیمه اول سه دقیقه وقت تلف شده گرفت و در نیمه دوم هم وقت تلف شده گرفت. او کاری بیش از این نمی تواند انجام دهد. همین است، آنها می آیند اینجا تا اعصاب ما را به هم بریزند. هر کسی می تواند ببینید این خیلی سخت است که آنها را متوقف کنیمو در نهایت منچستریونایتد برای دومین بار متوالی پیروز شد.

در خصوص خرید های احتمالی در ژانویه:

من فکر نمی کنم خرید در ژانویه خیلی عاقلانه باشد. البته اگر ممکن باشد و بازیکنی باشد که بتواند سطح ما را بالا ببرد این کار را انجام خواهیم داد. اما معمولا این کار را انجام نمی دهیم. سال گذشته هم این کار را نکردیم.

در خصوص مصدومیت شواین اشتایگر و رسیدن به بازی بعدی:

برای او دشوار خواهد بود {که به بازی برابر نیوکاسل برسد}. من هنوز نمی دانم اما فکر کنم مشکل او از ناحیه زانو باشد.  همه فکر میکنند مشکل او از ناحیه مچ پا است اما من فکر کنم بیشتر از ناحیه زانو است. باید منتظر بمانیم و ببینیم.

در خصوص اشنایدرلین:

او مصدوم نیست اما در ناحیه قرمز است چرا که فشار زیادی روی او بوده است. در طول کریسمس او در تمام بازی ها بازی کرد و ما باید مراقب این نکته باشیم. من ریسک نمی کنم و به خاطر همین ما نیمکت جوانی داریم. من به به بازیکن جوان اعتماد کردم و پریرا هم به زمین آمد و به نظرم تعویض خیلی خوبی بود.

به خاطر مصدومیت ها و بازیکنانی که در ناحیه خطر هستند ما باید مراقب باشیم و به نظرم این کار را به خوبی انجام دادیم.

۰ Comments