جایگزین مسیر

مصاحبه لوییس فن خال پس از پیروزی برابر اورتون

by | مهر , ۲۵ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد 

امروز عصر منچستریونایتد در ورزشگاه گودیسون پارک به مصاف تیم اورتون رفت و موفق شد در بازی ای درخشان حریف قدرتمند خود را با نتیجه ۳-۰ شکست دهد. شیاطین سرخ از اکتبر ۲۰۱۱ تاکنون در این ورزشگاه پیروز نشده بودند. این پیروزی در آستانه بازی با زسکا مسکو در لیگ قهرمانان و دربی منچستر روحیه قرمزپوشان الدترافورد را بالا برده است. فن خال در کنفرانس خبری بعد از بازی در خصوص این پیروزی صحبت کرد:

من از واکنش بازیکنانم {به شکست برابر آرسنال} بسیار خوشحالم و از این نمایش احساس غرور می کنم. فکر کنم این یک نمایش عالی بود و شاید شروع تعداد بسیار بسیار زیادی پیروزی باشد.

در خصوص چهار تغییر در ترکیب اصلی:

به عنوان یک سرمربی به قدری خوش شانسی نیاز دارید. ما این استراتژی را تمرین کردیم. ما همواره روی استراتژیمان تمرین می کنیم و تعداد زیادی جلسه داشتیم چون نمی توانستم بازی مقابل آرسنال را ارزیابی کنم. من باید صبر می کردم تا بازیکنان از بازی های ملی باز گردند پس برای بازیکنان خیلی فشرده بود ولی کار کرد.

در خصوص فیل جونز، مارکوس  روخو، مورگان اشنایدرلین و آندر هررا: 

باید بگویم آنها خیلی خوب بازی کردند اما بیخود نبود که روخو را اینجا نگه داشتم چرا که مصدوم بود. او تا حالا ۹۰ دقیقه برای من این فصل بازی نکرده بود و این اولین ۹۰ دقیقه اش در این فصل بود. برای جونز هم همین طور. این تغییرات قبل از بازی زیر سوال بودند چون نمی دانستم آیا این دو می توانند ۹۰ دقیقه بازی کنند برای همین بود که هررا را تعویش کردم. یک نمایش عالی داشت و خیلی از این بابت از او راضی هستم اما شاید چهارشنبه به او نیاز داشته باشم پس باید به او استراحت می دادم. برای شواین اشتایگر هم همین نکته صادق بود. من یک مربی خیلی خوشحال هستم چون بازیکنان خوب زیادی در تیمم می بینم. این برای بازی مقابل زسکا موسکو و من سیتی به ما اعتماد به نفس می دهد.

در خصوص تعویش ماتا با جسی لینگارد:

یک تعویض تاکتیکی بود و من خیلی {از نمایش او} خوشحال هستم. من به او بابت نمایش خوبش در نیمه دوم تبریک گفتم. او توپی از دست نداد ، شاید یک پاس به رونی، اما این تنها موردی است که به خاطرم می آید. او وظایف دفاعیش را به خوبی انجام داد و برای همین هم از نمایشش خیلی راضی هستم.

در خصوص گل زنی رونی مقابل تیم سابقش:

من به این اهمیت نمی دهم که چه کسی گل می زدند. تیم باید گل بزند و ما به عنوان تیم سه گل زدیم و فکر کنم می توانستیم پنج گل بزنیم. این خیلی خوب است و من برایش خوشحالم که توانست اولین گلش از سال ۲۰۰۷ را به اورتون بزند. شاید این شروعی بر گلهای بسیار بسیار زیاد از او باشد.

۰ Comments