جایگزین مسیر

مصاحبه مورگان اشنایدرلین با شبکه MUTV

by | تیر , ۲۴ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-

مصاحبه با مورگان اشنایدرلین خرید جدید شیاطین سرخ با شبکه MUTV

به باشگاه منچستر یونایتد خوش آمدی. از اینکه عضو باشگاه شدی چه احساسی داری؟

این یک رویا بود که به حقیقت پیوست. هنوز نمیتوانم آن را درک کنم. اینجا بزرگترین باشگاه دنیاست و من همیشه برای رسید به آن تلاش کرده ام  و امروز بسیار خوشحالم.

این یک روز غرور انگیز است.این یک شروع (برای تجربه های )چیز های متفاوت برای من است. خواسته های زیادی از من است و فشار زیادی هم وجود دارد اما من برای آن آماده ام .  نمیتوانم برای شروع بازی ( برای یونایتد) صبر کنم.

تاثیر حضور لوییز فن خال چقدر بر روی تصمیم شما برای اینکه به اینجا بیایید اثرگذار بود؟

بسیار زیاد. او یک مدیر بزرگ است که مربی تیم های بسیار خوبی بوده. زمانی که با او صحبت کردم می توانستم ببینم که او چیزهای بزرگی برای منچستر یونایتد و این تیم  میخواهد. او مرا متوجه کرد که این باشگاه چقدر بزرگ است و اهمیت انجام کار های خوب و درست و بازی عالی در اینجا را به من گوشزد کرد.برای من او موضوع مهمی بود و من مشتاق تمرین با او و تمرین هستم چرا که من هنوز جوان هستم و می دانم که هنوز میتوانم پیشرفت کنم.

از سال 2008  که به تیم ساوتهمتون رفتید مدام بهتر و بهتر میشدید.شما فقط 25 سال دارید. اینجا چه چیزهایی بیشتر از ساوتهمتون دارد که شما را به اینجا کشاند؟

من هنوز کارم به پایان نرسیده.هر سال که بازی میکردم احساس میکردم که در حال یادگیری ، پیشرفت هستم. من از همه ی مربیانی که در ساوتهمتون بودند چیزهای زیادی را یاد گرفتم. من یک زمان شگفت انگیز را در آنجا داشتم من از همه ی طرفداران ساوتهمتون تشکر کردم چون آنها از هر طریقی به من کمک کردند تا بتوانم به عنوان یک بازیکن پیشرفت کنم. اکنون میدانم که میتوانم بهتر شوم چون با بازیکنان بهتری و یکی از بهترین مربیان جهان بازی خواهم کرد

زمانی که در ساوتهمتون بودید در اولترافورد بازی کردید. چقدر به دنبال قدم برداشتن رو به جلو  و بازی در تئاتر رویا ها در مقابل 75000 تماشاگر آن هم با لباس قرمز ( لباس منچستریونایتد) بودید؟

این بسیار هیجان انگیز است. زمانی را به یاد می آورم که برای اولین بار به این استادیوم آمدم. در همان لحظه گفتم این بهترین ورزشگاهی است که در آن بازی کرده ام به خاطره جو آن و به خاطره نام آن. من مشتاقانه منتظر هستم تا هر هفته مقابل هزاران تماشاگر آن بازی کنم. نمی توانم برای شروع ( بازی در اولترافورد) صبر کنم. من سال گذشته سال موفقی با ساوتهمتون داشتم اما میخواهم با منچستریونایتد در همه بازی ها پیروز شوم.

۰ Comments