جایگزین مسیر

منتخب شایعات ۲۴ ساعت گذشته منچستر یونایتد

by | فروردین , ۱ , ۱۳۹۳

-به گفته روبرتو مارتینز، شیموس کلمن مدافع باشگاه اورتون در مورد انتقال بالقوه ۱۸ میلیون پوندی با یونایتد مذاکره نکرده است.(ساندی ورلد) coleman

– چلسی و منچستر سیتی هم اکنون هدف بلند مدت منچستر یونایتد ولایم کاروالیو را می خواهند، او چشم یووه و اینتر میلان را هم ربوده. این بازیکن ۲۱ ساله به یکی از اهداف داغ نقل و انتقالات این تابستان تبدیل خواهد شد، اتفاقی که کار منچستر یونایتد را برای خرید او دشوار خواهد کرد. (اوجوگو) william-carvalho-sporting-lisbon-football_3012686-660x330

– مدیر برنامه های مارنیک فرمایل گفته است که او نمی تواند در منچستر یونایتد بماند مگر این که دیوید مویز برای فقدان فرصت بازی در تیم اصلی برای او کاری کند. (پیپل پرسن) مترجم: فرمایل امسال یکی از بهترین بازیکنان قرضی یونایتد بوده و بین تمام بازیکنان بیشترین ثبات را داشته است.

Marnick_Vermijl-465985

– از دیگو لاورن به عنوان جانشین بالقوه نمانیا ویدیچ نام برده شده که پایان فصل یونایتد را ترک خواهد کرد، یا به عنوان جانشینی ریو فردیناند. (دیلی میل)

lovren

– استفان رادو مدافع دیگری است که توسط منابع ایتالیایی با منچستر یونایتد لینک شده. (توتو مرکاتو)

radu_lazio

این هم یه عکس از سر الکس فرگوسن

شما می تونید این مرد را از منچستر یونایتد خارج کنید اما نمی توانید منچستر یونایتد را از این مرد خارج کنید.
سر الکس فرگوسن همیشه گفته که او از این که به الدترافرد بیاید و افت و خیز های طرفداری یونایتد را از روی سکو ها تجربه کند لذت می برد، چیزی که امسال به وفور برای او اتفاق افتاده است.
حرکات او مقابل المپیاکوس بسیار هیجان انگیز بود، او نمی توانست بشیند و بازی را تماشا کند.
در کادری که تمام چهره ها فقط بازی را نگاه می کنند، شادی طوفانی سر الکس خارق العاده بود.
در حال حاضر بسیاری از هواداران سر الکس را بخاطر انتخاب دیوید مویز مورد انتقاد قرار می دهند اما برد مقابل المپیاکوس به این مرد اسکاتلندی فرصت بیشتری برای اثبات خود خواهد داد.

fergie

۰ Comments