جایگزین مسیر

منچستریونایتد – نورویچ سیتی | پیش بازی

by | آبان , ۷ , ۱۳۹۲

منچستریونایتد در بازی امشب برابر نورویچ سیتی در مرحله چهارم جام اتحادیه, قصد دارد به سومین برد خانگی پیاپی خود در الدترافورد دست یابد.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شیاطین سرخ هنور برای پیدا کردن شرایطی متعادل تحت هدایت دیوید مویز سرمربی جدید, تلاش می کنند, اکنون نیز پس از چند برد خوب در رقابت های مختلف, در نزدیکی رسیدن به این هدف می باشند.

نمایشی سرزنده برابر سوسیداد و کسب پیروزی 1-0 در رقابت های لیگ قهرمانان در هفته گذشته و سپس دو بار بازگشت از شکست در دیدار برابر استوک سیتی در آخر هفته از رقابت های لیگ برتر, همه نوید روزهای خوبی را برای شیاطین سرخ می دهند.

در مرحله قبلی این رقابت های خاویر هرناندز به عنوان بازیکن تعویضی در نیمه دوم به میدان رفت و گل پیروزی بخش تیم برابر لیورپول را به ثمر رساند تا شیاطین سرخ در مرحله بعدی امشب به مصاف نورویچ بروند.

احتمال می رود این مهاجم مکزیکی در بازی امشب از ابتدا در ترکیب منچستریونایتد قرار بگیرد, همین طور انتظار می رود مویز برای این بازی دست به چند تغییر بزند و به برخی بازیکنان این فرصت را بدهد تا بازی تاثیرگذاری به نمایش بگذارند.

نورویچ پس از دو پیروزی, دو تساوی و 5 شکست از 9 بازی آغازین خود در لیگ برتر به دنبال یافتن ثبات در تیم خود می باشد.

پیروزی 3-2 برابر واتفورد در وقت های اضافی, باعث شد تا تیم کریس هوتون امشب در الدترافورد به مصاف یونایتد بروند. البته تیم نورویچ سیتی قبل از بازی برابر واتفورد توانسته بود با نتیجه 6-3 در خانه در ماه آگوست برابر بیری به برتر برسد.

قناری ها فصل گذشته در خانه به لطف ضربه سر آنتونی پلینکتون توانستند برابر یونایتد در رقابت های لیگ برتر به پیروزی برسند. اما در بازی برگشت از رقابت های لیگ برتر در الدترافورد با هت تریک شینجی کاگاوا و تک گل رونی قهرمان فصل گذشته رقابت های لیگ برتر توانست با نتیجه 4-0 پیروزی قاطع برابر قناری ها بدست آورد و انتقام سختی از نورویچ بگیرد.

.

——————————————————————————————-

پس از اینکه مویز آشکار ساخت که زاها احتمال دارد برابر نورویچ به میدان برود, انتظار می رود ویلفرد زاها از ابتدا برای یونایتد بازی کند.

زاها تا به این لحظه در هیچ یک از بازی های یونایتد در لیگ برتر به میدان نرفته است, او برای قرار گرفتن در ترکیب تیم رقابت سختی با دیگر بازیکنان اصلی تیم دارد اما مویز احتمالا در بازی برابر تیم هوتون به این جوان 20 ساله فرصت بازی خواهد داد.

مهاجم تیم, هرناندز و دفاع تیم, آلکساندر بوتنر نیز به احتمال زیاد در این بازی حضور خواهند داشت, مویز پس از پیروزی 3-2 برابر استوک به بررسی وضعیت مصدومیت بازیکنان خود خواهد پرداخت.

.

——————————————————————————————-

همزمان با سفر نورویچ برای بازی با یونایتد, شک و تردیدها درباره حضور هافبک تیم, آلکس تتی(مصدومیت قوزک پا) و مهاجم تیم ریکی فن وولفسوینکل(مصدومیت انگشت پا) پابرجا است.

دروازه بان قناری ها مارک بان در بازی شنبه برابر کاردیف به دلیل مصدومیت مچ دست جایگزین کارلو نش در نیمکت ذخیره های تیم شده بود اما در بازی امشب احتمالا به خاطر استراحت دادن به جان رودی دروازه بان شماره یک تیم در ترکیب نورویچ به میدان برود.

قناری ها شاید تغییرات بیشتری نیز اعمال کنند. احتمال می رود استیون ویتاکر و ناتان ردموند در میان بازیکنانی باشد که از ابتدا در بازی امشب در الدترافورد به میدان بروند, الیوت بننت(مصدومیت زانو) تنها غایب حتمی نورویچ در این بازی می باشد.

.

آمار دیدارهای این دو تیم با یکدیگر:

نورویچ تا به حال در جام اتحادیه به منچستریونایتد نباخته است. (دو برد و یک مساوی)

منچستریونایتد 10 بازی از 11 بازی آخر خود از چارچوب رقابت های جام اتحادیه در الدترافورد را با پیروزی پشت سر گذاشته است. (یک بازی را باخته اند)

نورویچ دو بار در این رقابت ها در سال های 1962 و 1985 به قهرمانی رسیده است و دو بار نیز به مقام دوم این رقابت ها دست یافته است. (1973, 1975)

منچستریونایتد تا به حال 4 بار در این رقابت ها قهرمان شده است – 1992, 2006, 2009 و 2010.

قناری ها در تاریخ باشگاه خود تنها 4 بار در الدترافورد به برتری رسیده اند, آخرین پیروزی آنها به سال 1989 برمی گردد.

.

بازیکن کلیدی این بازی:

وس هولاهان – هافبک نورویچ که اغلب در قلب بازی های خلاقانه نورویچ قرار دارد.

.

داور بازی:

کوین فریند, داور 42 ساله که در فصل جاری 5 بازی در لیگ برتر را قضاوت کرده است, در مجموع این 5 بازی, 17 کارت زرد داده است. او 2 پنالتی نیز گرفته است. او داور بازی منچسترسیتی برابر ویگان در دور سوم رقابت های جام اتحادیه بود. او آخرین بار در بازی منچستر برابر ساندرلند در ورزشگاه لایت که به پیروزی 1-0 شیاطین سرخ انجامید, برای شیاطین سرخ قضاوت کرده است.

کمک داوران این بازی: هری لنارد, جان فلاین

داور چهارم:گراهام سیلزبری 

.

نتایج دو تیم در 6 بازی گذشته:

.

ترکیب دو تیم در بازی گذشته خود:

.

نتیجه احتمالی بازی:

منچستریونایتد 3-1 نورویچ سیتی

.

شبکه های پوشش دهند این بازی:(شبکه ورزش سیما نیز این بازی را پخش خواهد کرد)

.

لینک پخش مستقیم این بازی:

لینک 1

لینک 2

لینک 3

لینک 4

لینک 5

لینک 6

لینک 7

لینک 8

۰ Comments