جایگزین مسیر

منچستر یونایتد باید برای خرید لوییز اقدام کند

by | بهمن , ۲۹ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-بعد از اینکه یونایتد موفق شد خوان ماتا بازیساز چلسی را جذب کند باز مویس می تواند برای خرید داوید لوییز هم بازی ماتا در چلسی اقدام کند و او را به یونایتد بیاورد.

با وجود اینکه لوییز بازیکن خوبی به شمار می رود ولی این بازیکن به طور مداوم در ترکیب چلسی قرار نمی گیرد او در دفاع مرکزی بسیار خوب می باشد این در حالی است که در پست هافبک تدافعی نیز خوب کار کرده است.

به دلایل عجیب این بازیکن که در سال 2011 به چلسی پیوسته است بازی های زیادی را برای این انجام نداده است که این واقعا عجیب می باشد.

مدل موهای او باعث شده است که بعضی مربیان زیاد به او توجهی نداشته باشند.

با این حال این ستاره در تیم ملی برزیل وضعیت خوبی ندارد بارسلونا نیز با پیشنهاد 34.5 میلیون پوندی به دنبال این بازیکن می باشد برای اینکه او یک بازیکن خوب می باشد.

و نکته ای عجیب اینکه لوییز از سال 2010 تنها 33 بازی ملی برای برزیل انجام داده است و برای این بازیکن فوق العاده خوب نیست.

او در دوران حضور خود در چلسی بازیکن همیشه ثابت نبوده است این بازیکن سه سال پیش با مبلغ 25 میلیون پوند به چلسی پیوست.

اما این احتمال وجود دارد برای اینکه لوییز بیشتر در میدان حضور داشته باشد به تیم دیگری منتقل شود.

چلسی در این ژانویه ماتیچ را به خدمت گرفت که چند سال پیش از همین چلسی به عنوان بخشی از انتقال لوییز به بنفیکا پیوسته بود اما چلسی نیز امیدوار می باشد که در تابستان کورت زوما را با مبلغ 12 میلیون پوند جذب کند.

اما این مطلب نیز وجود دارد که مورینیو در برنامه ی بلند مدت خود نمی خواهد از لوییز استفاده کند و بنا به گزارشات رسیده مورینیو اعلام کرده است که این بازیکن را با ازای 35 میلیون پوند به فروش می رساند.

با توجه به اینکه یونایتد نیز به دنبال دفاع بزرگ می باشد می توان این بار نیز یونایتد را به عنوان جدی ترین مشتری این بازیکن نام برد و مویس باید برای تضمین دفاع خود به دنبال این بازیکن باشد.

با توجه به اینکه نمانیا ویدیچ در این تابستان یونایتد را ترک می کند بازیکن های زیادی برای پیوستن به یونایتد نام برده می شوند و به خاطر اینکه این ستاره می تواند در دفاع مرکزی و هافبک بازی کند می تواند برای رئیس یونایتد خوب باشد.

با این حال یونایتد باید به دنبال هافبک جهانی خوب باشد و اینکه این بازیکن برزیلی در تابستان در دسترس می باشد یونایتد باید برای خرید وی اقدام کند.

یونایتد باید هیچ توجهی به قیمت این بازیکن برزیلی نداشته باشد و این بازیکن را به هر قیمتی به خدمت بگیرد.

آنها می توانند قبل از شروع جام جهانی 2014 این بازیکن را جذب کنند بعد از اینکه مورینیو می خواهد تغییرات زیادی در تیم خود بدهد.

۰ Comments