جایگزین مسیر

منچستر یونایتد با 39 میلیون پوند به دنبال کوکه یا ریبرو

by | آذر , ۲۳ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایراندیوید مویس می خواهد با بودجه ای که در اختیارش قرار گرفته است از بین کوکه یا اورتون ریبرو یک بازیکن را در ژانویه به یونایتد بیاورد با این که مشخص شده است این 2 بازیکن در لیست یونایتد برای زمستان قرار دارند.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

به گزارش دیلی اکسپرس دیوید مویس می خواهد با پول خوب از بین این 2 بازیکن یک تن از آنها در ژانویه برای تقویت تیم خود به اولترافورد بیاورد.

با توجه به این که در تابستان بودجه ی خوبی در اختیار مویس برای خرید بازیکن قرار نگرفت از این رو سران یونایتد به مویس اجازه خرید هر بازیکنی را داده اند.

گزارش شده است مویس برای به خدمت گرفتن کوکه به شخصه به اسپانیا سفر کرده است تا بازی او را از نزدیک تماشا کند و همچنین علاقه او به هافبک کروزیرو یعنی اورتون ریبرو نیز وجود دارد.

احتمال می رود هر دو گزینه هدف اصلی مویس برای ژانویه می باشند اما به گزارش اکسپرس مویس به دنبال یکی از آنها می باشد زیرا هر دو آنها سبک مشابهی دارند و در یک پست بازی می کنند.

به گفته ریبرو و نماینده او احتمال دارد در ژانویه این بازیکنا به ازای 15 میلیون پوند به یونایتد بپیوندد و در طرفی دیگر نیز یک بند در قرارداد کوکه وجود دارد که با 24 میلیون پوند می تواند به تیم دیگری ملحق شود و یونایتد می تواند هر دوی آنها را به خدمت بگیرد.

۰ Comments