جایگزین مسیر

منچستر یونایتد در آستانه از دست دادن ستاره آرژانتینی

by | بهمن , ۱۴ , ۱۳۹۲

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایگاه هواداران منچستر یونایتد – بر طبق گزارش تاک اسپورت منچستر یونایتد در حال از دست دادن نیکولاس اوتامندی دفاع پورتو می باشد. گفته می شود این بازیکن می تواند به روسیه یا اکراین منتقل شود.

منابع فوق می گویند که زنیت سن پترزبورگ یکی از علاقه مندان این بازیکن می باشد و با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالات روسیه تا 24 فوریه و پنجره نقل و انتقالات اکراین تا مارچ باز است , پورتو می تواند بازیکنش رو به زودی به آنها بفروشد.

اوتامندی 25 ساله که در سال 2010 از ولزسارسفیلد به قهرمان پریمیرا لیگ پیوست با اتقال از Estadio do Dragao به منچستر یونایتد قهرمان لیگ برتر با مبلغ 12.3 میلیون پوند لینک شده بود و گفته می شد که در هفته ی پیش دیوید مویس این بازیکن را برای تقویت خط دفاعی اش در نظر گرفته است.

انتقال اوتامندی به الدترافورد هیچ وقت عملی نشد ولی شایعات حول آینده این بازیکن همچنان ادامه دارد. این بازیکن در باخت 1-0 پورتو مقابل ماریتیمو در روز یکشنبه غایب بود.

باخت نا امید کننده 2-1 منچستر یونایتد در مقابل استوک (اولین باخت آنها به استوک در لیگ از سال 1984) در روز یکشنبه این نکته را یاد آوری کرد که نیمکت یونایتد هنوز ضعف دارد. با مصدومیت هایی که در آن بازی پیش آمد مویس مجبور شد کریک را از خط هافبک به قلب خط میانی منتقل کند. فیل جونز و اونز در نیمه اول به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شدند و یک بعد از ظهر بد برای یونایتد رقم خورد.

اگر منچستر یونایتد به علاقه اش نسبت به اوتامندی ادامه دهد و پیشنهادی را ارائه کند می تواند با آوردن این بازیکن عمق خط دفاع خود را تقویت کند. با این حال یونایتد باید امیدوار باشد که مشتریان فعلی اوتامندی تا پایان فصل صبر کنند و برای خرید او اقدام نکنند.

 

۰ Comments