جایگزین مسیر

منچستر یونایتد در فیسبوک 50 میلیونی شد

by | خرداد , ۱۷ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-منچستر یونایتد در صفحه اختصاصی در فیسبوک به 50 میلیون دنبال کننده دست پیدا کرد.

منچستر یونایتد امروز در روزی خوب اعلام کرد که این تیم در فیس بوک به 50 میلیون دنبال کننده رسیده است و نسبت به تیم های دیگر افزایش روز افزونی دارد و به خوبی پیشرفت کرده است.

منچستر یونایتد صفحه اختصاصی باشگاه را در ماه ژوئن در سال 2010 راه اندازی کرد و در آن زمان یونایتد برای 10 میلیون نفر اخبار روز باشگاه را پوشش می داد و یک راه خوب برای ایجاد نزدیکی بین باشگاه و طرفداران می باشد.

طرفداران در سراسر جهان از تمام کشور ها حامی یونایتد بوده اند برزیل مصر اندونزی و بریتانیا از حامیان بزرگ این باشگاه به شمار می روند و ده ها کشور دیگر از حامیان منچستر یونایتد در فیسبوک می باشند.

برای تشکر از تماشاگران منچستر یونایتد در صفحه فیسبوک خود فیلیمی از جشن این باشگاه به مناسبت 50 میلیونی شدن قرار داده است و برای قدردانی از طرفداران عکس های تاریخی و باشکوه و خاطره آمیز در فیسبوک قرار داده است.

مدیر عامل صحفه فیسبوک منچستر یونایتد یعنی ریچارد آرنولد گفت:”این یک دستاورد فوق العاده برای منچستر یونایتد می باشد و این برای باشگاه یک افتخار به حساب می آید میلیون ها نفر از سراسر جهان حامی ما می باشند و این در دنیا به ما کمک های زیادی کرده است.”

“ما به دنبال بهبود و رشد این کار هستیم و می خواهیم طرفداران بیشتری را به سوی خود بکشانیم من مطمئنم 659 میلیون طرفدار ما در دنیا می توانند در این راه به ما کمک کنند و به ما در فیس بوک ملحق شوند.”

منچستر یونایتد به جز فیسبوک 69 میلیون طرفدار در گوگل پلاس توییتر اینستاگرام و همچنین شبکه های چینی و ویبو و دیگر سایت ها و شبکه ها دارد.

۰ Comments