جایگزین مسیر

صحبت راجع به نقل و انتقالات تابستانی قرمزها

by | شهریور , ۱۱ , ۱۳۹۴

صحبت راجع به نقل و انتقالات تابستانی قرمزها

پایگاه هواداران منچستر یونایتد – به پنج نکته کلیدی پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی منچستر یونایتد نگاهی بیاندازید.

یونایتد نسبتاً موفق بوده است.

همانطور که یکی از طرفداران یونایتد سه شنبه شب توئیت کرد؛ اگر با آنتونی مارسیال در ماه جولای و مورگان اشنیدرلین، باستین شواین اشتایگر، ممفیس دپای و متئو دارمیان در روز پایانی قرارداد بسته می‌شد؛ آنگاه اد وودوارد به عنوان یک قهرمان مورد ستایش قرار می‌گرفت. لوئیس فن خال مشکلات خط میانی، دفاع راست و امیدوارانه خط حمله‌ی یونایتد را برطرف کرد. همچنین او یکی از بهترین دروازه‌بانان حال و حاضر جهان را دارد.

اما هنوز انتقالات آن‌ها خام به نظر می‌رسد.

یونایتد می‌خواهد که بهترین بازیکنان دنیا را استخدام کند. اما به دنبال بازیکنان برتر دنیا رفتن توسط آن‌ها کمی ساده لوحانه به نظر می رسد. آن‌ها پشتوانه و اطمینان خوبی از شانس استخدام سرخیو راموس به عنوان دفاع میانی داشتند. اما امضای قرارداد جدید و ماندن او در سانتیاگو برنابئو برای هیچ کس شگفت انگیز نبود. عملکرد آن‌ها با پی اس وی آیندهوون و تورینو بسیار ساده و مؤثر بود. اما به نظر می‌رسد که آن‌ها برای امضای قرارداد با بزرگ‌ترین باشگاه‌ها و بازیکنان باید چیزهای جدیدی یاد بگیرند.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد - صحبت راجع به نقل و انتقالات تابستانی قرمزها - راموس

فن خال بی رحم است.

عدنان یانوزای و خاویر هرناندز، هر دو در این فصل برای یونایتد بازی کردند. اما در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات از باشگاه بیرون رفتند؛ یانوزای با قراردادی قرضی به بورسیا دورتموند و خاویر هرناندز به طور دائم به بایرلورکوزن پیوست. هر دو باید نقش مهمی در برنامه‌های این فصل یونایتد می‌داشتند. آن‌ها در چهار بازی این فصل برای یونایتد بازی کردند. اما اگر فن خال تصمیم بگیرد که شما خوب نیستید، هیچ امیدی برای ماندن شما وجود ندارد.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد - صحبت راجع به نقل و انتقالات تابستانی قرمزها - فن خال

فرصتی برای اتفاقات ناگوار باقی نمانده است.

آتش زدن به باشگاه با فروش‌های روز دوشنبه فن خال؛ تنها ۱۸ بازیکن بزرگسال باقی ماندند. اگر پدی مک نیر، جسی لینگارد و آندراس پریرا را نیز در نظر بگیریم، ۲۱ بازیکن باقی مانده است. (مترجم: این تعداد درست نیست ولی در مقاله این گونه نوشته شده‌است.) فن خال گفته است که ترجیح می‌دهد با تیمی کم تعداد تر بازی کند. بنابراین برای مصدومیت‌ها تدابیری صورت نگرفته است. اگر وین رونی مجبور به ترک بازی شود، تنها مارسیال و جیمز ویلسون به عنوان مهاجم واقعی در دسترس هستند. کریس اسمالینگ و فیل جونز قبلاً به صورت پیاپی دچار مصدومیت می‌شدند و اگر این مشکل برای فن خال باز پیش بیاید؛ مارکوس روخو، دالی بلیند، یک هافبک میانی (کریک) و یک جوان ۲۰ ساله به اسم مک نیر باقی می‌ماند.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد - صحبت راجع به نقل و انتقالات تابستانی قرمزها - وین رونی

ترکیب تیم هنوز کامل نشده است.

۶ بازیکن ورودی و ۲۰ بازیکن خروجی از اولدترافورد، نشان از تغییرات زیاد در ترکیب تیم است. هدف فن خال ساختن تیمی با قابلیت قهرمانی در لیگ قهرمانان است اما این ترکیب برای این هدف آماده نیست. با فکر کردن به آن؛ نیاز به یک مدافع میانی، یک وینگر و حداقل یک مهاجم، در ژانویه یا تابستان آتی حس می‌شود.

۰ Comments