جایگزین مسیر

منچستریونایتد ۱۰۰ میلیون یورو در اختیار ونگال قرار خواهد داد

by | فروردین , ۱۷ , ۱۳۹۵

منچستریونایتد ۱۰۰ میلیون یورو در اختیار ونگال قرار خواهد داد

پایگاه هواداران منچستریونایتدمربی هلندی به تازگی اعلام کرده است که ممکن است در تابستان از باشگاه خارج شود اما گزارش ها اینچنین می گویند که باشگاه منچستر یونایتد بودجه هنگفتی را در تابستان پیش رو در اختیار لوییس ون گال قرار خواهد داد.

به گزارش دی تلگراف , منچستر یونایتد برای تابستان پیش رو قرار می باشد که ۱۰۰ میلیون یرور در اختیار لوییس ون گال قرار دهد و روملو لوکاکو هدف اصلی باشگاه در تابستان می باشد.

از بر روی کار آمدن لوییس ون گال در سال ۲۰۱۴ تا به اکنون شیاطین سرخ خرج های زیادی را متحمل شده اند اما خبرهای زیادی می باشد که لوییس ون گال در تابستان از یونایتد خارج خواهد شد , نکته ای که خود لوییس ون گال نیز به آن اشاره داشته است.

هرچند باشگاه می خواهد سرمربی سابق بارسلونا را در تیم نگه دارد و یک مجموعه خوب برای فصل جدید در اختیار او قرار دهد.

روملو لوکاکو ستاره جوان اورتون در طول فصل توجهات زیادی را به خود جلب کرده است او در این فصل توانسته در ۳۰ مسابقه ۱۸ گل به ثمر برساند و طبق گزارشات منچستر یونایتد می خواهد در تابستان با یک پیشنهادی عظیم این مهاجم را به خدمت گیرد.

با این حال لوکاکو قراردادش با تافی ها تا سال ۲۰۱۹ باقی مانده است و برای خرید این مهاجم منچستر یونایتد باید یک پیشنهاد قابل توجه ارائه دهد و پیشنهادی ۷۰ میلیون یورویی آغاز مذاکرات بین دو باشگاه خواهد بود.

۰ Comments