جایگزین مسیر

منچستـر یونایتـد با سرزو اوزاکـا بازی خواهـد کرد

by | بهمن , ۱۹ , ۱۳۹۱

یک بازی دیگر به تور تابستانی شیاطین سرخ در آسیا افزوده شد.در حال حاضر برنامه ریزی های لازم برای انجام بازی با باشگاه یوکوهاما مارینوس ژاپن و سفر به هنگ کنگ انجام شده است.
باشگاه منچستر یونایتد اعلام کرده است که در تور پیش فصل خود در تابستان، با تیم “سرزو اوزاکا” هم بازی خواهد کرد.

یونایتد در 23 ژوئیه به مصاف یوکوهاما مارینوس خواهد رفت و در تاریخ جمعه 26 ژوئیه در ورزشگاه ناگایی اوزاکا به مصاف سرزو خواهد رفت.
شیاطین سرخ در انتظار حمایت پرشور بیش از 4 میلیون هوادار خود در ژاپن هستند و شینجی کاگاوا یک بازگشت هیجان انگیز به میهن خود خواهد داشت.
دیوید گیل مدیر اجرایی شیاطین سرخ به خاطر این سفر خوشحال بود و مطمئن است که این بازی دوستانه یک موفقیت است.

او به وب سایت رسمی باشگاه گفت: ” ما برای اولین بار در 20 سال گذشته به ژاپن سفر می کنیم و طرفداران ما همواره حمایت بزرگ خود از باشگاه را نشان داده اند. ”

” همه ی ما منتظر بازگشت (به ژاپن) و یک بازی بزرگ در مقابل سرزو اوزاکا هستیم که این امکان را به ما می دهد که خودمان را برای فصل 14_2013 آماده کنیم. ”
” تور 2013 توسط Aon ارائه می شود و همچنین به باشگاه اجازه می دهد که با طرفداران وفادار ژاپنی مان تعامل داشته باشیم، به همان خوبی که با گروه همکاران تجاری مان کار می کنیم. ”

ماسانو اوکانو رئیس باشگاه سرزو اوزاکا نیز به خاطر این بازی به وجد آمده است و تاکید می کند که این افتخاری برای باشگاه ژاپنی است که در خانه با یونایتد بازی کند.

او گفت: ” ما در اوزاکا خوشحال هستیم که به the Yanmar Premium Cup ملحق می شویم.باشگاه ما و شهر اوزاکا خوشحال هستند که برای هواداران در اوزاکا بازی با منچستریونایتد را ترتیب داده ایم. ”

” ما قول می دهیم که بهترین بازی مان را برای پیروزی انجام دهیم و یک مسابقه ی زیبا را به همه طرفداران در سراسر جهان نشان دهیم. “

۰ Comments