جایگزین مسیر

مویز خوشحال از صعود تیم به مرحله نیمه نهایی

by | آذر , ۲۸ , ۱۳۹۲

دیوید مویز معتقد است که گل اول در بازی برابر استوک, گل حیاتی بوده است که باعث شد منچستریونایتد 2 بر 0 برابر استوک سیتی به پیروزی برسد و به مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه راه یابد.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – دیوید مویز عتقد است گل اشلی یانگ نقطه عطف بازی برای منچستریونایتد بود و باعث شد شیاطین سرخ با دو گل برابر شاگردان مارک هیوز به برتری برسند.

رئیس به اسکای اسپورت گفت: من فکر می کنم گل اول در بازی امشب, هر تیمی که آن گل را می زد, تفاوت بزرگی در بازی ایجاد می کرد.

“بازی بسته ای بود, ما زمان هایی از بازی خوب بازی کردیم اما موقعیت های گل بسیار زیادی خلق نکردیم, اما من فکر نمی کنم استوک نیز موقعیت های بسیار زیادی خلق کرده باشد. فکر می کنم زمانی که گل اول را زدیم ما کنترل بازی را در دست داشتیم. هنگامی که گل دوم را زدیم, ما به بازی خودمان ادامه دادیم و بازی را به خوبی به سود خود به پایان رساندیم.”

“شرایط جوی یکنواخت نبود, بخصوص در نیمه اول, بازی کردن برای بازیکنان واقعا سخت شده بود. باد از هر طرف می وزید. بازیکنان به شما خواهند گفت که بازی در شرایطی که باد به شدت می وزد بدتر از هر چیز دیگری است.”

دیوید مویز اکنون به همراه یونایتد در جمع چهار تیم نهایی جام اتحادیه قرار دارد و با جدی گرفتن این رقابت ها نشان داده است که قصد دارد در اولین سال حضورش در یونایتد قهرمانی مهم برای یونایتد کسب کند.

او افزود: باشگاه منچستریونایتد به کسب جام های مختلف عادت کرده است, به همین خاطر این مسئله برای آنها تعجب برانگیز نیست و این مسئله اتفاق متفاوتی نیست. این کار معمول ما است اما ما از بودن در مرحله نیمه نهایی نیز همه خوشحال هستیم.

“رسیدن به مراحل پایانی نشان می دهد که تنها تیم های برتر به این مراحل راه می یابند و به مرحله نیمه نهایی می رسند, اما برخی نتایج بزرگی که امشب و شب گذشته رخ داد این معنا را می دهد که این عرف کمی تغییر کرده است.”

مویز همچنین درباره عملکرد خط دفاع و کلین شیتی که مدافعان در بازی برابر استو بدست آوردند, گفت: اتفاق خوبی بود که مدافعان تیم کلین شیت دیگری بدست آوردند. بازی در زمین استوک آسان نیست. ما باید هنگام حملات آنها از گوشه ها و توپ هایی که به سمت محوطه جریمه می فرستادند, خوب دفاع می کردیم. به همین دلیل از لحاظ دفاعی ما واقعا عالی بودیم.

مویز همچنین آشکار ساخت که در بین دو نیمه به بازیکنان گفته است که آنها نیاز دارند که بهتر بازی کنند و از پاسخی که آنها به سخنان او بعد فاصله بین دو نیمه دادند, خوشحال است.

“ما در حول و حوش 10 دقیقه ابتدایی نیمه دوم بازی را تغییر دادیم(جایگزین کردن اندرسون با خاویر هرناندز) و من فکر می کنم ما از این جهت سود بردیم.”

“در پایان ما گل بسیار خوبی از اشلی یانگ دیدیم. ما بسیار خوب بازی نکردیم اما من فکر می کنم در اصل ما به اندازه کافی خوب پاسکاری می کردیم و تنها نیاز داشتیم که گل بزنیم.”

۰ Comments