جایگزین مسیر

مویز: ما باید بازی را می بردیم

by | آبان , ۱۵ , ۱۳۹۲

دیوید مویز معتقد است که منچستریونایتد فرصت کسب سه امتیاز کامل بازی برابر سوسیداد را ازدست داد اما این مربی اسکاتلندی تاکید می کند که تیمش هنوز در جایگاه محکمی برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان قرار دارد.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شیاطین سرخ از فرصت های فراوانی که در نیمه دوم بازی برابر سوسیداد بدست آوردند, استفاده نکردند تا بازی در نهایت با نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل به پایان نرسد. رابین فان پرسی با ازدست دادن ضربه پنالتی در نیمه دوم باعث شد تا شاگردان دیوید مویز با حداقل امتیاز از اسپانیا به منچستر برگردند.

با این نتیجه یونایتد همچنان در صدر جدول گروه اول رقابت ها باقی ماند. بایرلورکوزن نیز با یک امتیاز اختلاف در رده دوم گروه قرار دارد. مویز در مصاحبه پس از بازی تاکید کرد که شاگردانش مستحق کسب نتیجه بهتری بودند.

او به ITV گفت: بازی بود که ما باید در آن پیروز می شدیم: امتیازها حاضر و آماده بودند برای اینکه ما برداریم و می توانستیم خودمان را در موقعیت واقعا محکمی قرار دهیم. ما نتوانتستیم این کار را انجام بدهیم, اما توانایی انجام این کار را در بازی های بعدی داریم. در صدر گروه قرار داریم اما باید سه امتیاز را بدست می آوردیم.

” فرصت های کافی داشتیم تا بازی را ببریم, به خصوص در نیمه دوم. بیشتر زمان بازی, کنترل بازی را در دست داشتیم, جدا از یک یا دو صحنه, و من فکر می کنم تیمی که در بازی دیشب بهتر بود, ما بودیم.”

“فوتبال به شما می گوید که شما نیاز دارید تا زمانی که فرصت ها و شانس هایی بدست می آورید, استفاده کنید. ما امشب فرصت بزرگی را ازدست دادیم, اما هنوز در جایگاه محکمی قرار داریم.”

رئیس شیاطین سرخ احساس می کند که بازی از تصمیمات “عجیب” داوری رنج می برد, پس از اینکه ماروان فلاینی با دریافت کارت زرد دوم در اواخر نیمه دوم از سوی نیکولا ریزولی از زمین بازی اخراج شد.

مویز افزود: من فکر می کنم آن تصمیم در انتهای بازی, عملکرد خوب داور را از بین برد. اتفاق بدی بود چون او خوب بازی کرد.

“من فکر می کنم در طول کل بازی چند تصمیم عجیب از سوی داور گرفته شد. در طول بازی چندین مسئله اتفاق افتاد که به نظرم شرایط را سخت می کرد – تماشاگران برای بسیاری از اتفاقات بازی سوت می کشیدند.”

۰ Comments