جایگزین مسیر

مویس از رویارویی با بایرن هیجان زده است.

by | فروردین , ۲ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد.دیوید مویس مربی منچستر یونایتد به دنبال عبور از بایرن و صعود به نیمه نهایی است.

اگر چه او اذعان داشت که با قرعه سختی برخورد کرده اند اما در با هشت بازی اروپایی امسال  منچستر یونایتد خوب کار کرده است.
او گفت:”من از قرعه ی تیم هیجان زده هستم و از حضور در یک چهارم نهایی”

مویس در روز جمعه در کنفرانس خبری قبل از سفر به غرب لندن برای بازی با وستهام گفت:”هنگامی که ما بازی رفت در مقابل المپیاکوس 2 بر 0 باختیم تعداد کمی ما را در مرحله ی یک چهارم نهایی تصور میکردند.اما ما برای ادامه حضور خود در این رقابت ها مشتاق بودیم و حتی پس از این قرعه ی سخت ما میخواهیم به جلو برویم.”

مویس در باره بازی اول که در اولدترفورد برگزار میشود گفت:
“به نظرم اگر شما آدم از مد افتاده ای باشید، اونوقت خواهید گفت که همیشه می خواهید بازی برگشت در خونه باشد. من نیز باید بگم که اولویت همین خواهد بود. ولی با رویۀ حال حاضر بازی فوتبال و فوتبال ضد حمله ای و بازی متفاوت تیمها در خارج از خانه، ما این قرعه رو پذیرفتیم و به هر حال این شیوه ای هست که قرعه برای ما تعیین کرده. در بازی اول در خونه بازی می کنیم و در بازی دوم در خارج خانه، ما فقط باید این حقیقت رو بپذیریم.”

مویس پیغامی هم برای کسانی دارد که در ابتدای فصل به بی تجربگی او در لیگ قهرمانان اشاره می کردند:
“کسی در ابتدای فصل بی تجربگی من در لیگ قهرمانان رو زیر سؤال می برد. و برام عجیبه که شب (بعد بازی با المپیاکو) هیچ کدوم از شما دیگه در این مورد از من این سوال رو نکرد! باید دیگه الآن از ذهنتون خارج شده باشد! ببینید، قبلا هم گفتم. من به اندازۀ کافی فوتبال لیگ قهرمانان تماشا کردم و امیدوارم آنقدری تماشا کرده باشم که کمی در موردش بدانم. ولی کمکهای یادی از آدمهای اطرافم دریافت کردم، گفته بودم که این کار رو خواهم کرد. شکر خدا من خودم رو به یک چهارم نهایی رساندم ولی الآن هدف رسیدن به نیمه نهایی هست.”

۰ Comments