جایگزین مسیر

مویس : همه چیز به رونی بستگی دارد

by | شهریور , ۳۰ , ۱۳۹۲

دیوید مویس میگوید تنها یک نفر را میتوان به عنوان عامل اصلی به اوج رساندن وین رونی دانست و آن هم خود وین رونی است.

.

.

.

.

.

.

.
پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – مهاجم ملی پوش شیاطین سرخ اولین گل خود در این فصل را در بازی برابر کریستال پالاس به ثمر رساند و عملکرد درخشان خود را در بازی برابر بایرلورکوزن تکرار کرد.
بسیاری از مردم قدرت مدیریت دیوید مویس را بر روی مشکلات وین رونی ستایش می کنند و معتقدند که این مربی از زمانی که به الدترافورد آمده است به خوبی با این مهاجم انگلیسی کار کرده است ولی این مربی اسکاتلندی میگوید تنها کسی که شایسته ی این تعریف و تمجید ها است خود وین رونی می باشد.
” حتی برای یک دقیقه هم فکر نکنید که من میخواهم ارزش این کار ها را به نام خودم تمام کنم. در واقع با ارزشترین کار را خود وین رونی انجام داده است که خود را در چنین شرایطی قرار داده است. این به خود وین بستگی دارد که اینکار را انجام دهد و به خاطر همین شایسته ی تمجید است.”
” او همیشه بازیکن عالی بوده است ، حتی زمانی که در حال ترک اورتون بود هم این پتانسیل را داشت. او تمام توانایی های دنیا ی فوتبال را دارد ولی آیا میتواند همه ی آنها را در کنار هم قرار دهد؟ او در طول چندین سال این ها را ثابت کرده است”
” همه مطلع هستند که وی بعد از ترک اورتون چه کار هایی انجام داده است. من فقط سه ماه شانس کار کردن با وی در اینجا را داشتم ولی او به خوبی کار کرده است. او تمریناتش را به طور کامل انجام داده است و هر کاری که انجام داده است فقط و فقط خودش انجام داده است . او این کار ها را انجام داده است تا خودش را بهتر کند.”
” نکته ی مهم این است که او واقعا از لحاظ فیزیکی در شرایط خوبی به سر می برد. به نظر می رسد او کمی وزن کم کرده است . او دوباره دارد به آن مهاجم پرخاشگر قبل تبدیل می شود. او سریع و گرسنه است ( برای گلزنی). من برای آنکه وین را به این سطح از آمادگی برسانم به تمامی این ویژگی های وی در کنار هم نیاز داشتم.”

۰ Comments