جایگزین مسیر

ناراحتی فراوان رونی از شکست برابر لیورپول

by | اسفند , ۲۶ , ۱۳۹۲

وین رونی شکست منچستریونایتد در بازی برابر لیورپول را دردناک خطاب می کند و اعتراف می کند این دیدار یکی از بدترین روزهای دوران حرفه ای بازیگری او تا به امروز بوده است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – رونی گفت رختکن شیاطین سرخ پس از شکست 3 بر 0 برابر لیورپول همانند یک کابوس بود.

رونی به شبکه رسمی باشگاه گفت:

امروز یکی از بدترین روزهایی بود که من تاکنون در دوران حرفه ای حضورم در فوتبال داشتم. هضم این شکست سخت است. شما باید از لیورپول تمجید کنید – آنها خوب بازی کردند – اما پذیرفتن این نتیجه سخت است. هیچ کسی نمی خواست در این بازی شکست بخورد, بخصوص به این شکل, در ورزشگاه خودمان, اتفاق خوبی نبود.

یونایتد نیمه اول را با دریافت یک گل از نقطه پنالتی به اتمام رساند. در ابتدای نیمه دوم پس از گذشت 30 ثانیه از شروع دیدار, داور دوباره نقطه پنالتی را نشان داد و دوباره شیاطین سرخ گل دیگری دریافت کردند.

لیورپول در صحنه دیگری که منجر به اخراج شدن نمانیا ویدیچ شد, پنالتی دیگری بدست آورد اما این بار جرارد توپ را به تیر دروازه دخیا زد تا اختلاف همچنان 2 گل باقی بماند.

پذیرفتن این مسئله که شما با یک پنالتی عقب بیافتید, سخت است, ما برای نیمه دوم نقشه داشتیم, اما زمانی که آنها پنالتی دوم را خیلی زود بدست آوردند, بیهوده شد.

آن اتفاق بازگشت به بازی را به مبارزه ای به مراتب سخت تر تبدیل کرد. من فکر می کنم پس از آن اتفاق ما چند موقعیت داشتیم که فکر کنم, اگر یکی از آنها را گل می کردیم, می توانستیم برای گل دوم و یا شاید تمام کردن کار برویم. اگرچه, واضح هست که اینطور نشد.

سپس, قبول پنالتی سوم, حتی اگرچه آنها پنالتی را ازدست دادند, فاجعه بزرگی برای ما بود. ما پس از این اتفاق در شرایطی که 10 نفره بودیم سعی می کردیم بازی را در اختیار بگیریم. این مسئله کار را برای ما سخت کرد و آنها به خوبی توپ و میدان را بدست آوردند تا بازی را به سود خود به پایان رسانند.

من صحنه های پنالتی را دوباره ندیده ام اما از آنجابی که من در میدان حضور داشتم, فکر نمی کنم ما مستحق آن پنالتی ها بوده باشیم.

 

۰ Comments