جایگزین مسیر

کنفرانس مطبوعاتی سرالکس فرگوسن-9 فروردین

by | فروردین , ۹ , ۱۳۹۲

نانی ، اسکولز و جونز در تمرینات یونایتد:

سرالکس با ابراز خشنودی از آمادگی بازیکنانش گفت :

“فکرنمیکنم که از بازی های ملی کسی مصدوم برگشته است و این خبر خیلی خوبی است.به طور طبیعی کمی خستگی در بازیکنان وجود دارد و باید مطمئن شویم که این انرژی را در تمرینات به بدن آنها بازمیگردانیم.بنابراین ، ما با تمرینات سبک آنها را ریکاوری میکنیم.

“کمی هم مسافرت برای بعضی ها مثل چیچاریتو و والنسیا خستگی به وجود آورده و آنها همین دیروز(پنجشنبه) بعد از ظهر به ما ملحق شدند و بازیکنان انگلیسی هم امروز ساعت 5 صبح.به غیر از این مورد، وضعیت خیلی رضایت بخش است.

“نانی ، اسکولز و جونز همگی مقدار کمی تمرین میکنند.که این خیلی خوب است.خوشبختانه این به ما یک ترکیب بسیار قوی برای رویارویی با ساندرلند و چلسی میدهد.ما سعی میکنیم که به فرم خوبمان ادامه دهیم و این به بازی دوشنبه کمک میکند.”

بازگشت رابین ونپرسی به تیم با روحیه بالا :

سرالکس درباره گلزنی رابین ونپرسی در بازی های ملی گفت :

“گلزنی رابین ونپرسی در بازی های ملی قطعا خشنود کننده ترین نکته برای من بود. او برای هلند سه گل (در دو بازی ) به ثمر رساند.

“این اتفاق برای همه مهاجم ها می افنتد. وقتی که روند گلزنی آنها طلسم میشود، آنها تلاش میکنند هرچه سریع تر پایشان را به گلزنی باز کنند.

“خوشبختانه سه گلی که برای هلند به ثمر رساند به او کمک میکند که این کار را انجام دهد،فرم او تغییری نکرده و این مهم ترین چیز است اما گلزنی خیلی کمک میکند و در این شکی نیست.”

سرالکس هواداران ساندرلند را بخشید :

سرالکس با اعلام اینکه مشکلی با ساندرلند ندارد گفت :

” من فکر میکنم که جامعه مدرن این گونه است.شما چیزهای بسیاری از هواداران شاهد هستید،واکنش به بسیاری از چیزها.فکر نمی کنم که ما بتوانیم در این تغییری ایجاد کنیم.آن اتفاق بسیار ناراحت کننده بود و تحمل اتفاقات به آن شکل بسیار سخت بود.من 20 ثانیه خیال کرده بودم که ما قهرمان شده ایم و بعد آنها جام را از ما ربودند.

“از دیدگاه من هیچ  چیزتلخی وجود ندارد.آن اتفاق رخ داد و ما ادامه دادیم.ما خودمان را گردگیری کردیم و نبرد بسیار خوبی را این فصل از خود نشان دادیم.تمرکز تیم فوق العاده بوده و جو حاکم در تیم خیلی خوب.بنابراین ما به بهترین شکل ممکن به آن پاسخ دادیم.

“بنابراین من هیچ مشکلی با هواداران ساندرلند ندارم،من فکر نمیکنم که هواداران ساندرلند میخواستند ما قهرمان نشویم و سیتی قهرمان شود.باید به این حقیقت برگردیم که آنها در آن روز رقیب ما بودند و این برمیگردد به آنچه که من درباره جامعه کنونی گفتم.شما هرهفته این را از هواداران شاهد هستید،هرگاه هواداران در طرف مقابل هستند،خودشان را میکشند تا عقده هایشان را سر حریف خود خالی کنند.این اتفاقی است که در فوتبال مدرن امروزی رخ میدهد.”

۰ Comments