جایگزین مسیر

نلسون والدز دیدار برابر یونایتد را ازدست خواهد داد

by | اسفند , ۵ , ۱۳۹۲

مهاجم پاراگوئه ای تیم المپیاکوس به احتمال زیاد دیدار نخست تیمش برابر منچستریونایتد از مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان را به دلیل مصدومیت ازدست خواهد داد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – در شرایطی که تنها یک روز تا دیدار نخست دو تیم المپیاکوس و منچستریونایتد در ورزشگاه کارایسکاکیس در آتن باقی مانده است, تیم یوناینی یکی از اصلی ترین بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

نلسون والدز به دلیل مصدومیت در اوایل ماه جاری نتوانسته برای المپاکوس به میدان برود. او ماه گذشته به جای کوستاس میتوغلو که در ژانویه از المپیاکوس جدا شد به این تیم یونانی آمد.

والدز 31 ساله در اولین بازی خود برای المپاکوس در 2 فوریه برابر پاناتینایکوس در لیگ یونان به دلیل مصدومیت ماهیچه پا از بازی بیرون رفت و دیدار بعدی این تیم یونانی در جام حذفی و لیگ را ازدست داد, قبل از اینکه در بازی خانگی برابر پلاتانیاسیس شنبه گذشته به ترکیب المپیا برگردد. او در این دیدار اولین گل خود برای المپیا را به ثمر رساند.

با این حال, این بازیکن پیشین وردربرمن دوباره در تمرینات دچار مصدومیت شد و تلاش می کنذ در آستانه بازی برابر یونایتد به ترکیب المپیا برگردد.

جدایی میتروغلو از المپیاکوس و رفتنش به فولهام خلا بزرگی برای این تیم یونانی محسوب می شود و انتظار می رود والدز جای خالی او را پر کند. اگر والدز به دیدار برابر منچستریونایتد نرسد, این تیم یونانی کار بسیار سخت تری برابر شیاطین سرخ خواهد داشت. 

۰ Comments