جایگزین مسیر

نمرات بازیکنان:آیندهوون ۲ – ۱ منچستر یونایتد

by | شهریور , ۲۵ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-منچستر یونایتد در اولین مسابقه خود در لیگ قهرمانان مقابل پی اس وی آیندهوون تن به شکست داد.در این پست می خواهیم نمرات بازیکنان در بازی دیشب را قرار دهیم.

داوید دخیا: ۶

علی رغم این که نتوانست مانع ۲ گل شود اما دروازه آرامی را تجربه کرد.اگرچه انتظارات از دفاع اش زیادتر بود.

متیو دارمیان: ۵

در نیمه اول به خوبی در کارهای تهاجمی مشارکت کرد اما در دفاع  مقابل گل تساوی PSV میتوانست بهتر باشد.

کریس اسمالینگ: ۷

دفاع انگلیسی در اوج بازیش برای یونایتد بود. او به خوبی تیم را در دفاع و حمله رهبری می کرد.

دالی بلنید: ۶

با مصدومیت شاو به سمت چپ منتقل شد به همین خاطر نتوانست به خوبی مثل بازی های قبل ظاهر شود اگر چه باز هم بازی را به خوبی می خواند و در مکان مناسب موقعیت سازی می کرد.

لوک شاو: بدون امتیاز

در بازی های ابتدای فصل به خوبی درخشید اما قربانی آن تکل وحشتناک شد که احتمالا مدافع انگلیسی را برای چندین ماه دور از میادین نگه خواهد داشت. روخو به جای او به بازی آمد.

باستین شواین اشتایگر: ۷

هافبک آلمانی کاملا احساس راحتی می کرد. با بازی کردن در عقب میدان جا را برای هررا باز کرده بود تا بتواند تیم را در حمله پشتیبانی کند.در نیمه اول شواینی منچستر را به جلو هدایت می کرد.

آندر هررا: ۶

به نظر می آید که  زوج خوبی را با شواینی تشکیل داده باشند.در نیمه اول مرتبا در حملات مشارکت می کرد در حالی که نیمه دوم بی تحرک تر بود اما با این وجود خوب بازی کرد. در نیمه دوم مروان فلینی به جای او به زمین آمد.

اشلی یانگ: ۶

با در نظر گرفتن این که او بیشتر به سمت چپ خو گرفته اما باز هم خوب بازی کرد. چندین حرکت خوب در بازی تنها تاثیر یانگ بود. در ادامه با والنسیا تعویض شد.

خوان ماتا: ۵

خوان شانس این که بتواند در موقعیت دلخواهش بازی کند را بدست آورد اما نتوانست سرعت لازم را داشته باشد. ماتا موقعیت بسیار عالی را داشت که با پاس زیبای شواینی بتواند بازی را به تساوی بکشد. بعد از آن بازی ضعیفی را از او دیدیم.

ممفیس دیپای: ۸

شروع خوبی را با زدن اولین گل داشت. به نظر می آید ممفیس در بازی های اروپایی راحت تر از لیگ است.گل بسیار زیبایی را برای شیاطین سرخ به ثمر رساند و بهترین بازیکن تیم شد.

آنتونی مارشال: ۶

بازیکن جدید یونایتد در این بازی نیز بسیار راحت خط حمله را هدایت و توپ را کنترل می کرد اما نتوانست فضای کافی را برای گل زنی پیدا کند.

تعویضی ها:

مارکوس روخو: ۴

به عنوان یار تعویضی به بازی آمد اما به خاطر کمبود بازی راحت نبود. در حرکت زیبای پی اس وی غافل گیر شد و موجب گل برتری آن ها در بازی شد.  اما می توانست بهتر عمل کند.

مروان فلینی: ۵

در حالی که یونایتد ۲-۱ عقب بود لوئیس فن خال با آوردنش می خواست انرژی بیشتری به بازیکنان در حمله بدهد اما در مقابل تیم منظم پی اس وی موفق به این کار نشد.

آنتونیو والنسیا: بدون امتیاز

تعویضی برای سرعت بخشیدن به بازی اگرچه زمان کافی نداشت.

۰ Comments