جایگزین مسیر

نمرات بازیکنان|منچستریونایتد 0-0 رئال سوسیداد

by | آبان , ۱۵ , ۱۳۹۲

شاگردان دیوید مویز با ازدست دادن پنالتی در نیمه دوم بازی برابر سوسیداد در پایان به نتیجه تساوی بدون گل رسیدند.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – قصد داریم نگاهی بیاندازیم به نمران بازیکنان منچستریونایتد در بازی دیشب برابر رئال سوسیداد در لیگ قهرمانان.

.

دخیا 6  تنها نگرانی تصمیمات خود او بود. یک مشت اشتباه و اشتباهی دیگر, از نکات قابل توجه عملکرد او در بازی بودند.

اسمالینگ 6 مقتدرانه در دفاع بازی کرد. تمایل به جلو آمدن داشت, اما تصمیمات پایانی او اغلب باعث شکست او می شد.

ویدیچ 7 به ندرت یونایتد در خط دفاع به مشکل برخورد, اما زمانی که ولا با تغییر مسیر قبل از پایان نیمه خرساز شد, ویدیچ به خوبی و به موقع این خطر را دفع کرد.

فردیناند 7 حملات قابل پیش بینی سوسیداد به آسانی توسط مدافعان یونایتد برطرف می شد. این بازی, پیشرفتی رو به جلو برای او محسوب می شد.

اورا 7 عملکردی سرشار از انرژی. حرکت های او از سمت چپ به کاگاوا این فرصت را می داد تا به نواحی مرکزی محوطه جریمه حریف وارد شود.

والنسیا 6 یک تلاشی برای زدن گل در اواخر بازی داشت که از روی خط دروازه دفع شد – به اندازه کافی از جناحین زمین خطرآفرین نشد.

فلاینی 6 دو خاطای کارت زرد دار باعث شد در اواخر بازی این بازیکن بلژیکی کارت قرمز بگیرد. قبل از این صحنه پاس های بیشمار او به یونایتد کمک کرد تا مدت زمان طولانی بازی را به حریف دیکته کنند.

گیگز 7 نهصدوپنجاهمین بازی خود برای یونایتد را انجام داد, او مرکز خط هافبک را کنترل می کرد, اما می توانست بیشتر رو به جلو حرکت کند.

کاگاوا 7 نمایشی دلگرم کننده – از جناح چپ زمین تهدیدی برای تیم حریف محسوب می شد, به خصوص زمانی که به سمت داخل محوطه جریمه حرکت می کرد.

رونی 6 به ندرت در مناطقی از زمین تهدیدی برای حریف محسوب می شد که می توانست به سوسیداد صدمه بزند, بیشتر تلاشی که در زمین انجام داد در نواحی مرکزی زمین خلاصه می شود تا قبل از اینکه تعویض بشود.

هرناندز 6 در اکثر زمان بازی بسیار کم این بازیکن تغذیه شد – اما تنها او می توانست در نیمه دوم طوری به توپ ضربه بزند که از فاصله 6 متری توپ به بیرون برود.

.

تعویض ها:

فان پرسی 6 (به جای رونی, 63) دو بار تیرک دروازه حریف را لرزاند از زمانی که به بازی آمد. از ابتدا که از زاویه ای بسته ضربه خودش را به تیر زد, بدشانس بود. باید در شانس دوباره ای که از روی نقطه پنالتی بدست آورده بود بهتر عمل می کرد.

یانگ 7 (به جای هرناندز, 63) چه تاثیری بر روی بازی گذاشت. بلافاصله پاس عالی را برای فان پرسی مهیا کرد و سپس یک ضربه پنالتی از آن تیمش کرد – البته به طور قابل توجهی.

جونز – (به جای کاگاوا, 90)

استفاده نشدند: لیندگارد, بوتنر, اندرسون, نانی

.

.

پاتریس اورا با کسب 50 درصد از آرای کاربران سایت رسمی باشگاه برترین بازیکن شیاطین سرخ در بازی برابر رئال سوسیداد لقب گرفت.

از 52 پاسی که اورا در این بازی داده بود 45 عدد به مقصد رسیده بودند (87 درصد). 14 عدد از این پاس ها در یک سوم حمله تیم داده شده است. او در طول بازی بیشمار به خط حمله اضافه می شد و به خط دفاع برمی گشت. او 7 سانتر در مجموع در این بازی ارسال کرد. از لحاظ دفاعی 5 تکل در بازی زد که 4 عدد از آنها با موفقیت همراه بوده است, سه بار خملات حریف را قطع کرد و 5 بار با ضربه سر پاس های بازیکنان سوسیداد را قطع کرد و سه نبرد از 4 نبرد هوایی خود با بازیکنان حریف را با پیروز پشت سر گذاشت.

رونی نیز با کسب یک سوم آرا با 33 درصد به مقام دوم رسید. هم بازی اورا در خط دفاع نیز اسمالینگ با کسب 17 درصد آرا سوم شد. کلین شیت شاگردان دیوید مویز نقش کلیدی در انتخاب اورا به عنوان برترین بازیکن میدان داشت.

.

نظر شما در رابطه با نمرات بازیکنان چیست؟

۰ Comments