جایگزین مسیر

نویل اعلام کرد در کادر فنی یونایتد نخواهد بود

by | مرداد , ۱۷ , ۱۳۹۳

پس از انتصاب لوئیز فن خال به سمت سرمربیگری منچستریونایتد, آینده مربی 37 ساله شیاطین سرخ در هاله ای از ابهام قرار گرفت تا اینکه دیروز او جدایی خود از یونایتد را تایید کرد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – فیل نویل به شایعات پیرامون حضورش در کادر مربیگری یونایتد پایان داد و اعلام کرد که او در این کادر حضور نخواهد داشت.

دوید مویز این بازیکن سابق یونایتد را در ابتدای فصل قبل به یونایتد آورد و در اواخر فصل گذشته نیز نویل در کادر مربیگری رایان گیگز در کنار پل اسکولز و نیکی بات قرار گرفت.

اما پس از انتصاب فن خال و اعلام اینکه رایان گیگز مرد شماره دو یونایتد خواهد بود, شایعات درباره نقش نویل, اسکولز و بات در آینده باشگاه قوت گرفت.

با این وجود نویل دیروز اعلام کرد که در فصل آینده کارشناس برنامه تلویزیونی Match of the DAY خواهد بود و توضیح داد که در کادر مربیگری مربی باتجربه هلندی حضور نخواهد داشت.

نویل در جواب هواداری که از او درباره حضورش در کادر مربیگری یونایتد پرسیده بود, با صراحت گفت: نه

در کنار حضورش در برنامه تلویزیونی شبکه دولتی انگلیس, او قصد دارد تمرکز خود را بر روی تعهدش به باشگاه سالفورد سیتی بگذارد.

نویل به همراه برادر خود گری و تعدادی از بازیکنان کلاس 92 این باشگاه نیمه حرفه ای را خریده اند و قصد دارند پروژه های مهمی را در این باشگاه به اجرا دربیاورند.

۰ Comments