جایگزین مسیر

نویل هنوز منچستر را بهترین تیم می داند

by | خرداد , ۷ , ۱۳۹۲

کاپیتان پیشین منچستریونایتد گری نویل معتقد است سرآلکس فرگوسن تیمی را تحویل دیوید مویز داده است که یکی از چهر تیم برتری است که در طول این 26 سال الدترافورد به خود دیده است.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – گری نویل مدعی است که  بازیکنان منچستر هنوز به نهایت پتانسیلی که در خود دارند نرسیده اند اما همین تیم نیز باید در کنار تیم منچستریونایتد در سال 1994, 1999(قهرمان سه گانه) و تیم سال 2008 جزو یکی از بهترین تیم های یونایتد قلمداد شود.

نویل به سایت رسمی باشگاه گفت: هنگامی که شما در منچستریونایتد هستید و مربی دارید که 4 تیم بزرگ ساخته است-94, 99, 2008, و این تیم حال حاضر که قهرمانی لیگ را بدست آورده – مردم همیشه این تیم ها را با هم مقایسه می کنند.

مهمترین ویژگی که در مورد تیم حال حاضر یونایتد می شود گفت منحنی رو به بالای تیم است.

شما بازیکنانی مانند ده خیا, رافائل, اوانز, اسمالینگ, جونز, کلورلی, ولبک و هرناندز دارید, 8 بازیکنی که نام بردم هنوز جوان هستند و به دوران اوج خود نرسیده اند.

شما همچنین بازیکنانی مختلفی در خط میانی میدان دارید که در دوران اوج دوران خود هستند, این مسئله باعث می شود بازیکنان باتجربه توازنی در تیم برقرار کنند.

این تیم هنوز به نهایت پتانسیل خود نرسیده است. من مطمئنم که بازیکنانی در این تابستان  به ترکیب اضافه خواهند شد که تیم را بهتر نیز خواهند کرد.

بسیاری بر این باورند که بازنشستگی فرگوسن به باشگاه های دیگر این شانس را می دهند که از مزایای تغییرات صورت گرفته در الدترافورد بهره جویند . نویل اذعان می کند که این تابستان شاید یکی از مهمترین تابستان های چند سال اخیر باشد و این مسئله تنها برای یونایتد نیز نیست.

.

.

اما او هنوز انتظار دارد که مدافع عنوان قهرمانی سطح بازی خود را بالا ببرد.

این مربی تیم ملی انگلستان افزود: آنها باید به این مسئله به عنوان چالشی جدید و مهم برخورد کنند.

از زمانی که سرآلکس فرگوسن بازنشستگی خود را اعلام کرده است  باشگاه های دیگر از هم اکنون این حقیقت را پذیرفته اند که او دیگر در این اطراف نیست.

بازیکنان باید به این مسئله توجه کنند و به خود بگویند که , یک لحظه صبر کنید, آیا شما فکر می کنید ما بدون مربی خود نمی توانیم وارد میدان شویم و عملکرد همیشگی خود را به معرض نمایش بگذاریم؟

این به خودی خود یک چالش است و در نهایت بازیکنان و دیوید مویز نیاز دارند که به این چالش جواب دهند. تیم همیشه روزهای خوبی را پشت سر نخواهد گذاشت, افت و خیزهایی وجود خواهد داشت همانطور که همیشه بوده است و همینطور که در طول این 26 سال بوده و خواهد بود.

لحظات سختی در فصل آینده رودروی باشگاه خواهد بود, هنگامی که مردم خواهند گفت این همان تیم نیست اما گفتن چنین صحبت هایی بسیار ساده لوحانه است.

همه منتظر دیدن عصر بدون سر آلکس فرگوسن در یونایتد هستند.

باشگاه چنین موقعیتی را قبلا تجربه کرده است هنگامی که سر مت بازبی تیم را ترک کرد اما در آن موقع همه  با همدیگر متحد بودند و تیم را تنها نگذاشتند.

من فکر می کنم ما یکی از جالب ترین پیش فصل هایی را که تا به حال تجربه کرده ایم, امسال خواهیم دید. به احتمال زیاد جالب ترین شروع فصلی خواهد بود که ما تا به حال دیده ایم: مربیان جدیدی حداقل در راس سه باشگاه بزرگ قرار خواهند گرفت(یونایتد, سیتی, چلسی).

تعدادی از باشگاه ها منتظر هستند تا فصل را با قدرت آغاز کنند:

منچسترسیتی, چلسی, آرسنال و تاتنهام تیمی که می خواهد هر کاری انجام دهند تا گرت بیل را در باشگاه نگه دارد و جایگاه خودشان را در لیگ بهبود بخشند.

من فکر می کنم یونایتد در جایگاه خوبی است. آیا آنها اعتباری را که سزاوارش هستند, خواهند گرفت؟ شما تنها با تکرار موفقیت می توانید به این پرسش پاسخ دهید. تنها پیروزی, پروزی و دوباره پیروزی.

۰ Comments