جایگزین مسیر

نویل: یونایتد باید شروع طوفانی برابر اورتون داشته باشد

by | مهر , ۱۲ , ۱۳۹۳

فیل نویل مدافع سابق شیاطین سرخ پیش از دیدار حساس روز یکشنبه در مصاحبه خود با شبکه باشگاه عنوان کرد که معتقد است, منچستریونایتد باید شروع طوفانی در دیدار برابر اورتون داشته باشد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این بازیکن سابق تیم ملی انگلستان که شرایط هر دو تیم را بررسی کرده است, احساس می کند, سفر طولانی تافی ها به روسیه برای بازی با اف سی کراسنودر در روز پنجشنبه احتمالا توان آنها را برای تکرار نتیجه فصل گذشته در الدترافورد کاهش داده است.

فیل نویل به MUTV گفت: 

من فکر می کنم بازگشتن از روسیه و بازی در روز یکشنبه در ساعت 12 ظهر واقعا سخت است, این مسئله را تجربه به من می گوید, به همین خاطر من احساس می کنم یونایتد باید شروع طوفانی در بازی به نمایش بگذارد و ضرباهنگ بازی را در ادامه به همین منوال حفظ کند تا مطمئن شود اورتون تحت تاثیر بازی در لیگ اروپا قرار گرفته است.

اورتون در فصل جاری گل های زیادی خورده است, مسئله ای که برای تافی ها عجیب به نظر می رسد. تک تک این گل ها نیز به خاطر اشتباهات فردی به ثمر رسیده است. اما آنها بهترین عملکرد دفاعی خود را در آنفیلد(هفته گذشته) به نمایش گذاشتند, در بازی که بالاخره به زنجیره اشتباهات احمقانه خود پایان دادند و مبدل به تیمی شدند که سخت شکست می خورد.

همزمان یونایتد نیز فراز و فرودهایی در فصل جاری داشته است. بزرگترین مشکل آنها تعداد مصدومان تیم هست, 9 یا 10 مصدوم داشتن, بخصوص در نقاط کلیدی تیم, این معنی را می دهد که شما همیشه به دردسر خواهید افتاد. بهترین زمان برای قضاوت درباره این تیم زمانی است که همه بازیکنان آماده باشند.

مردم بیشتر درباره ضعف خط دفاع یونایتد صحبت می کنند, اما این درست نیست زیرا هیچ کدام از مدافعین مرکزی یونایتد تا اینجای فصل آماده نبودند. بزودی, فیل جونز, جانی اوانز و کریس اسمالینگ به تیم برمی گردند و مربی می تواند از بهترین زوج خط دفاع تیمش در مرکز دفاع یونایتد بهره ببرد. من مطمئن هستم که این بازیکنان عملکرد خوبی به نمایش خواهند گذاشت. من به تک تک آنها ایمان دارم. من مربی آنها بوده ام و با آنها و برابر آنها بازی کرده ام و از کیفیت این بازیکنان مطلع هستم.

۰ Comments