جایگزین مسیر

نگاهی به عملکرد بازیکنان منچستریونایتد در بازیهای ملی اخیر

by | شهریور , ۱۵ , ۱۳۹۶

پایگاه هواداران منچستریونایتد-پس از گذشت دو هفته از بازیهای دوستانه و مقدماتی جام جهانی، نگاهی اجمالی به عملکرد بازیکنان ملی پوش تیم می اندازیم.

راشفورد: او در بازی انگلیس-اسلواکی که با نتیجه ۲ بر ۱ به سود انگلیس به اتمام رسید، گل پیروزی بخش را به ثمر رساند. این گل اولین گل بین المللی وی محسوب می شود.

فیل جونز: نمایش فوق العاده جونز در بازی برابر مالت و اسلواکی نشان می دهد او فرم قوی خود را حفظ کرده است.

لوکاکو: در بازی برابر جبل الطارق هت تریک کرد و با گل پیروزی بخشی که مقابل یونان به ثمر رساند، بلژیک را اولین مسافر اروپایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه کرد.

فلائینی: در بازی با جبل االطارق در بازی حضور نداشت و مقابل یونان ۸۹ دقیقه بازی کرد.

پوگبا: در بازی فرانسه-هلند که با شکست سنگین هلند به پایان رسید، ۹۰ دقیقه رویایی را سپری کرد و در بازی مقابل تیم نه چندان مطرح لوکزامبورگ‌، با نتیجه تعجب آور مساوی بدون گل رو به رو شد.

تیموتی افوسو-منسا: اولین بازی بین المللی منسا برای هلند و در مقابل فرانسه محکی دشوار بود.

دلی بلیند: او نمیتوانست در برابر فرانسه ای که در پاریس سراسر حمله بود کاری انجام دهد، اما در بازی مقابل بلغارستان که با نتیجه ۳-۱ به نفع هلند به پایان رسید، دو پاس گل داد.

ماتیچ: در پیروزی ۳ بر صفر صربستان مقابل مولداوی ۷۷ دقیقه بازی کرد.

میخیتاریان: بازیهای ملی برای او حاصلی نداشت. او کاپیتان ارمنستان در دو بازی آنها مقابل رومانی و دانمارک بود که هر دو با شکست ارمنستان همراه بود.

لیندلوف: هرچند در منچستر به سختی به او بازی می رسد، اما لیندلوف همچنان جایگاه ثابت خود را در دفاع سوئد دارد و در شکست در برابر بلغارستان و پیروزی ۴ بر صفر مقابل بلاروس، ۹۰ دقیقه بازی کرد.

دخیا: او در بازی اسپانیا مقابل ایتالیا و هم تیمیش دارمیان که با پیروزی ۳ بر صفر ماتادورها همراه بود، کلین شیت کرد.

رومرو: دروازه بان دوم منچستریونایتد در بازی آرژانتین-اوروگوئه، مستحکم نشان داد تا آرژانتین بتواند در مونته‌ ویدئو، تساوی ارزشمند بدون گل را بدست بیاورد.

والنسیا: او در بازی اکوادر-برزیل که با شکست ۲ بر صفر آنها همراه بود، ۹۰ دقیقه بازی کرد.

۰ Comments