جایگزین مسیر

هررا از اشتیاق هوادار گونه خود به یونایتد می گوید

by | آبان , ۶ , ۱۳۹۵

هررا از اشتیاق هوادار گونه خود به یونایتد می گوید

پایگاه هواداران منچستریونایتد

اندر هررا پیوند خاصی با هواداران منچستریونایتد دارد، اگرچه این مرد اسپانیایی از شهر منچستر نیست، ولی همان عشق و علاقه شدید را به باشگاه دارد.

این مقدار از علاقه در شب چهارشنبه آشکار بود جایی که هررا مانند همیشه یک نمایش متعصبانه دیگر را در برد ۱-۰ شیاطین برابر همسایه های پرسروصدا در الدترافورد در دور چهارم لیگ کاپ از خود به نمایش گذاشت، جایی که هم وطنش تنها گل بازی را در نیمه دوم بثمر رساند.

شبکه MUTV بعد از پایان سوت بازی مصاحبه ای رو با این هافبک ۲۷ ساله در مورد کیفیت نبردهای حساس و فراوان بمانند دربی ترتیب داده که با پاسخ احساسی این بازیکن همراه شد.

من این بازیها رو دوست دارم(با خنده تایید می کند).زمانی که شما  یک هوادار یونایتد هستید و تاریخ این باشگاه رو میدونید، باید به بازی هایی که برای طرفداران مهم اند احترام بگذارید. من مثل انها احساسش میکنم. میدونم که انگلیسی نیستم یا اهل منچستر نیستم ولی من واقعا این باشگاه رو دوست دارم و از زمانی که به اینجا اومدم لذت برده ام. من نمیخواهم فقط یک بازیکن جدید دیگه باشم بلکه میخوام نشون بدم که من اینجا بسیار خوشحالم و میخوام تا جایی که ممکنه اینجا باشم.

هررا درباره حمایت طرفداران در ادامه گفت:

این شوکه ام نکرد. من لحظات بدی اینجا داشته ام. فصل پیش ما دو یا سه بازی پشت هم باخته بودیم قبل از بازی با چلسی در الدترافورد و جو اینجا یکی از بهترین ها بود. هواداران یونایتد همواره پشت تیم خود هستند و شما کمتر تیمی رو با این هوادار ها میبینید.

هررا احساس کرد که یونایتد مستحق این پیروزی مقابل سیتی بود و از نحوه بازی هم تیمی های خودش خوشحال است که توانستند پس از شکست مقابل چلسی دوباره به نوار پیروزی برگردند. حالا تمام هدف او بر روی بازی سخت روز شنبه مقابل برنلی در خانه در رقابت های لیگ جزیره است.

ما باید حواسمون رو جمع کنیم چراکه الان مهمترین رقابت پیش روی ماست یعنی لیگ برتر. ما باید با برنلی مقابله کنیم، اونها هر بازی رو مثل یک فینال بازی میکنند مثل بازیشون با اورتون. بردن اورتون کار اسونی نیست. ما باید براش اماده بشویم. ما میتونیم از این نتیجه (برد مقابل سیتی) خوشحال باشیم ولی باید شنبه تمرکز خودمون رو روی بازی با برنلی بذاریم که یک فینال دیگست، ما میخوایم صدر جدول باشیم و میخوایم که ببریم.

۰ Comments