جایگزین مسیر

هررا : گیگز و کانتونا قهرمانان من بوده اند

by | دی , ۱۶ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریوناید در ایران:  آندر هررا طی مصاحبه ای با سایت رسمی باشگاه صحبت هایی در باره اسطوره های شیاطین سرخ انجام داده است که خلاصه ای از آن به شرح زیر است:

5 اسطوره محبوب من ….خیلی سخت است که بخواهم در باره اسطوره های شیاطین سرخ صحبت کنم ، برای مثال جرج بست و سربابی چارتون ، آنها بازیکنان بسیار بزگی یوده اند . اما متاسفانه من بازی های آن ها ندیده ام  پس به نظرم بهتر است در باره بازیکنانی صحبت کنم که خودم به شخصه بازی آن ها را دیده باشم .

رایان گیگز….از نظر من او بهترین است ، نه تنها برای کارهایی که در زمین مسابقه انجام می داد . از هر نظر او بهترین است . همه می گویند که بازیکنی بوده بسیار حرفه ای . کسی که همیشه و در هر شرایطی سخت تمرین می کرده است .

پاول اسکول …. من عاشق او و سبک بازی اش هستم . همه می گویند که او باورنکردنی بوده است . کسی که با وجود مهارت بالا خود باز هم در تمرینات سعی به پیشرفت داشته است.

اریک کانتونا ….. بدون شک او خارق العاده بوده است ، کسی که هنوز هم طرفداران نامش را فریاد می زنند .

کریستیانو رونالدو …. بی نظیر است . در دنیای فوتبال او و مسی از همه بهترند .

وین رونی ….حس می کنم بسیار خوش شانسم که در کنار وین رونی بازی میکنم ، او یکی از بهترین بازیکن های دنیاست .  او در همه بازی ها از تمام وجود خود مایه می گذارد ، فرفی ندارد که چه بازیی باشد ، او میخواهد در هر شرایطی برنده باشد .  بیرون از زمین هم علاوه بر اینکه  یک سوپراستار است ، کسی هست که می خواهد در هر شرایطی به دیگران کمک کند . اگر من چیزی لازم داشته باشم او همیشه حاضر است و به من کمک خواهد کرد ، او کاپیتان است و من به این موضوع افتخار می کنم . بودن در کنار کسی که رکورد های بسیاری را در باشگاه و تیم ملی شکسته است .

۰ Comments