جایگزین مسیر

همزمان با جدایی اورا, پیشنهاد یونایتد برای جذب بلیند

by | تیر , ۲۰ , ۱۳۹۳

لوئیز فن خال سرمربی جدید یونایتد قصد دارد در صورت جدایی اورا از باشگاه پس از 8 سال برای خرید دلی بلیند اقدام کند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – بار دیگر بازیکن دیگری از ترکیب تیم ملی هلند با انتقال به یونایتد لینک شد. دلی #بلیند هدف اصلی یونایتد برای جایگزینی پاتریس #اورا خواهد بود, این خبری است که امروز پس از جدی شدن شایعات انتقال اورا به یوونتوس مطرح شد.

قهرمان سری آ ایتالیا قصد دارد اورا 33 ساله را به ترکیب تیم خود اضافه کند. تصور بر این است که باشگاه یونایتد قصد ندارد جلوی این تصمیم اورا بایستد زیرا گفته می شود او به دلیل اینکه خانواده اش در منچستر خوشحال نیستند, این تصمیم را گرفته است.

اگر اورا از الدترافورد برود, نقشه لوئیز فن خال برای فصل آینده برای اینکه از اورا و لوک شاو خرید 27 میلیون پوندی یونایتد به طور همزمان استفاده کند, ازبین می رود.

به همین خاطر تصور بر این است که باشگاه برای خرید دفاع چپ جوان تیم ملی هلند و باشگاه فاینورد دلی بلیند اقدام خواهد کرد.

این باشگاه هلندی پس از جدایی مربی خودش رونالد کومن و پیوستنش به ساوتهمپتون, اکنون شرایط خوبی ندارد. بلیند 24 ساله هم اکنون در ترکیب تیم ملی هلند در رقابت های جام جهانی حضور دارد. او توانایی بازی در پست شماره 3 و همچنین پست دفاع چپ هجومی دارد.

هم اکنون شرایط اورا بسیار پیچیده شده است. او به تازگی قرارداد خود را با یونایتد تمدید کرده است و باشگاه نیز از تمدید قرارداد او خوشحال بود.

شیاطین سرخ تاکنون نمانیا ویدیچ و ریو فردیناند را در خط دفاع ازدست داده اند و نمی خواهند با ازدست دادن اورا که او نیز بازیکن باتجربه ای است, خط دفاع یونایتد در فصل آینده دچار مشکل بشود.

اما خانواده اورا تمایل به رفتن از منچستر دارند و احتمالا علاقه یوونتوس برخلاف علاقه هواداران یونایتد باعث جدایی اورا خواهد شد.

۰ Comments