جایگزین مسیر

هیچ خطری قرارداد اسپانسری پیراهن یونایتد با شورلت را تهدید نمی کند

by | بهمن , ۲۵ , ۱۳۹۲

قرارداد 53 میلیون پوندی باشگاه با شرکت خودروسازی آمریکایی شورلت به دلیل نبود بندی در ارتباط با عملکرد تیم در قرارداد دچار هیچ مشکلی نخواهد شد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – منچستریونایتد همچان می تواند به قرارداد 53 میلیون پوندی خود با شورلت برای قرار گرفتن نام این شرکت در پیراهن فصل آینده تیم حساب باز کند, علی رغم اینکه احتمال دارد آنها در فصل آینده در لیگ قهرمانان حضور نداشته باشند.

با پیروزی 3 بر 2 لیورپول برابر فولهام و تساوی شیاطین سرخ برابر آرسنال شانس شاگردان مویز برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر لیگ کمتر شده است اما همچنان مشکلی برای قرارداد تجاری میان یونایتد و شورلت پیش نخواهد آمد. شیاطین سرخ برای برگزاری اردویی تمرینی چند روز دیگر به دوبی سفر خواهند کرد.

شاگردان دیوید مویز چالش بزرگی را در 12 هفته پیش روی خود دارند و باید برای قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر لیگ و راهیابی به لیگ قهرمانان از سد لیورپول بگذرند.

علی رغم انتشار شایعاتی مبنی بر اینکه شاید شکست یونایتد منجر به کاش درامدهای تجاری باشگاه شد, خبر می رسد که قرارداد با شورلت هیچ تاثیری به خاطر عملکرد تیم در میدان نمی گیرد.

این شرکت آمریکایی سال گذشته با امضا قراردادی 7 ساله با یونایتد رکورد قرارداد برای تبلیغات بر روی پیراهن را شکست. قرارداد جدید با شورلت جایگزین قرارداد فعلی یونایتد با AON می شود که یونایتد در ازای این قرارداد سالانه 20 میلیون پوند دریافت می کرد. قرارداد فعلی یونایتد 4 ساله بود. از فصل آینده ما نام شرکت شورلت را بر روی پیراهن یونایتد خواهیم دید.

۰ Comments