جایگزین مسیر

وضعیت محرومان و مصدومان یونایتد برای بازی در برابر نیوکاسل

by | مرداد , ۳۰ , ۱۳۹۴

لوییز فن خال ساعاتی پیش در جمع خبرنگاران حاضر شد تا به سوالات آنها پیش از بازی فردا در برابر نیوکاسل پاسخ دهد ( متن مصاحبه) . لوییز فن خال اعلام کرد که شیاطین سرخ برای بازی فردا ۴ بازیکن خود را در اختیار نخواهند داشت که تنها یکی از آنها به خاطر مصدومیت است .

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران:

فیل جونز : جونز در حال حاضر در حال مقابله با مصدومیتی عجیب است. دکتر باشگاه چند هفته قبل از وجود لخته ی خونی در پای وی مطلع شد, انتظار میرفت که وی حداقل برای ۳ هفته دور از میادین باشد ولی وی هم اکنون تمرینات سبک خودش را آغاز کرده است ولی همچنان انتظار میرود که از وی تا نیمه های ماه سپتامبر استفاده نشود که از وضعیت مصدومیت وی اطمینان خاطر پیدا کنند.

داوید دخیا: وضعیت پیچیده ی دخیا همچنان تغییری نکرده است. لوییز فن خال نیز عنوان کرد که از داوید دخیا در ترکیب تیم تا پس از پایان مهلت نقل و انتقالات در روز ۱ سپتامبر (۱۰ روز دیگر ) استفاده نخواهد کرد. بنابراین چنانچه وی در منچستر باقی بماند و از تیم جدا نشود میتواند اولین بازی خودش را در بازی در برابر لیورپول انجام دهد.

مارکوس روخو: روخو همچنان آمادگی ۱۰۰ درصدی برای بازی را پیدا نکرده است. وی که به خاطر حضور در کوپا آمریکا دیرتر از دیگر بازیکنان به تیم اضافه شد هنوز نتوانسته آمادگی کامل خودش را به دست آورد و درخشش دالی بلیند و کریس اسمالینگ در خط دفاعی نیز باعث شده است که وی همچنان از ترکیب اصلی تیم دور باشد

و آخرین بازیکنی که در بازی فردا حضور نخواهد داشت مروانه فلینی خواهد بود, فلینی در حال حاضر در حال سپری کردن ۳ بازی محرومیت خودش در لیگ برتر به سر میبرد.

۰ Comments