جایگزین مسیر

ونگر به دنبال جانشینی برای فرمائلن.یونایتد مقصد فرمائلن؟

by | مرداد , ۶ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به گزارش گاردین به نظر می آید ون خال برای فروش فرمائلن متقاعد شده است و امیدی به ماندن او ندارد و به دنبال خرید یک مدافع می باشد مدافع یوونتوس اصلی ترین گزینه ی او می باشد.گاتزلا دلا اسپورت نیز این خبر را پوشش داده است.

فرمائلن 27 ساله به نظر می آید ماندنش در امارات متفی شده است و باشگاه هایی مانند بارسلونا و منچستریونایتد اصضلی ترین مشتریان این بازیکن می باشند.

میرر نوشت که فرمائلن ترجیح می دهد در لیگ جزیره بازی کند و با توجه به خرید متیو توسط بارسا شانس یونایتد برای خرید این بازیکن بسیار بالا می باشد.

گاردین مدعی شد ونگر کمتر از 10 میلیون پوند این مدافع را نخواهد فروخت و قصد دارد با همین مبلغ مدافعی دیگر را خریداری کند تا خلا نبود فرمائلن را پوشش دهد.

هدف اصلی ون خال مدافع نیمکت نشین یوونتوس یعنی انجلو اوگبانا می باشد که با وجود بازیکنانی مانند کیلینی جایی در ترکیب اصلی قهرمان ایتالیا ندارد.

به نظر می آید هواداران یونایتد می توانند روی خرید فرمائلن حساب کنند و با توجه به مبلغی که برای این بازیکن پرداخته می شو.د می توان گفت خرید بسیار خوبی می باشد و ون خال برای حل مشکلات خط دفاعی اولین گام را خواهد برداشت.

angelo_ogbonna_getty

۰ Comments