جایگزین مسیر

ون خال ، به دنبال تکرار روزهای خوب در اولترافورد

by | دی , ۳ , ۱۳۹۳

سرمربی یونایتد ، لویی ون خال می خواهد تا باری دیگر ورزشگاه اولترافورد به مکانی ترسناک و دلهره آور برای حریفان یونایتد شود . ورزشگاهی که فصل گذشته ، در دوران هدایت دیوید مویس عظمت خود را از دست داده بود و تیم های مثل ساندرلند ، وست بروم ، اورتون و نیوکاسل که سال های سال بود در اولترافورد به پیروزی نرسیده بودند ، توانستند به راحتی اولترافورد را فتح کنند . اما در کنار این شکست های تلخ ، شکست های تلخ تر و تحقیر آمیز از از لیورپول و منچستر سیتی آن هم در خانه خودی ، چیزی از آن ابهت و شکوه الترافورد باقی نگذاشته بود گرچه برخلاف آمار بد خانگی تیم مویس در بازی های خارج ار خانه توانسته بود نتایج خوبی را بگیرد ، اتفاقی که منچستریونایتد ون خال در آن زیاد موفق نبوده است اما او میخواهد اولترافورد یک بار دیگر شکوه گذشته را پیدا کند .

ون خال بازی نخست خود در اولترافورد را باخت اما بعد از برد پرگل مقابل QPR تنها 2 امتیاز از کل امتیازات ممکن خانگی را از دست داده اند ، شکست 3 بر 0 هال سیتی و لیورپول هم از نتایج درخشان خانگی تیم او بوده است .

ون خال:

“ما اخیرا بازی های زیادی را برده ایم و من از این بابت خوشحالم ، ما باید این روند خوب خود را ادامه دهیم ما باید اینجا را به یک دژ مستحکم تبدیل کنیم شاید ما بواسطه نتایج خوب خود در چند بازی گذشته این کار را کرده باشیم اما چیزی که مشخص است این است که در لیگ برتر هیچ بازی آسانی وجود ندارد ، رکورد من در بازی های خارج از خانه به هیچ وجه خوب نیست . ما باید عملکرد خود را بهبود ببخشیم و در کل زمان مسابقه سوار بر بازی باشیم . من هرهفته این را می گویم که تیم من 60 دقیقه یا 45 دقیقه خوب بازی کرد ولی این کافی نیست ما باید کل 90 دقیقه را خوب بازی کنیم و سوار بر توپ و میدان باشیم  “

به نظر می رسد تیم ونخال همانند منچستر یونایتد زمان فرگوسن آماری خوب در بازی های خانگی داشته باشند ، تیمی که همانند فصل 2010-2011 موفق به کسب بردهای پرگل سه بر صفر و چهار بر صفر شده است ، فصلی که یونایتد در آن به فینال چمپیونز لیگ رسید و برای کسب اولین پیروزی خاج از خانه خود تا ماه اکتبر منتظر ماند ، اما برخلاف این رویه آن ها در طول کل فصل فقط 2 امتیاز خانگی را از دست دادند.

۰ Comments