جایگزین مسیر

ون خال تمام تلاشش را برای جذب هوملز خواهد کرد

by | تیر , ۲۰ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

روزنامه بیلد آلمان با ارائه ی مقاله ای مدعی شد ون خال با هر قیمتی مدافع میانی دورتموند,مت هوملس را به خدمت می گیرد و اگر یک خرید دیگر داشته باشد همین مدافع 25 ساله تیم ملی آلمان خواهد بود.

منچستریونایتد و #بارسلونا به نظر می آید همچنان جدال بر سر هوملس را ادامه دهند چرا که باشگاه دورتموند هم فروش او را رد نکرده است و به علت پیشنهادات کم تا به حال مخالف فروش هوملس بوده است و نکته ی جالب ادعای بیلد است که شانس یونایتد را برای جذب هوملز بیشتر می داند.

تمامی کارشناسان معتقدند که #هوملز اصلی ترین هدف ون خال است چرا که در چند سال گذشته نمایش خوبی داشته است و هم اکنون نیز در اوج آمادگی است و با توجه به خروج ویدیچ و فردیناند بهترین گزینه برای جایگزینی این دو دفاع مستحکم یونایتد می باشد.

بیلد نوشت منچستریونایتد درست است با مبلغی حدود 25 میلیون یورو مذاکرات را شروع کرده است اما تا مبلغ 40 میلیون #پوند هم برای هوملز خواهد پرداخت چرا که هم نیاز دارد و هم رقیبی مانند بارسلونا دارد که به دنبال جانشینی برای کارلوس پویول می گردد.

اگر ون خال اجازه تنها یک خرید دیگر را داشته باشد مطمئنا این خرید در میانه ی دفاع می باشد و بهترین خرید هم در شرایط کنونی مت هوملس می باشد.

#بیلد مدعی شد ون خال قصد دارد از محبوبیت کاگاوا نزد هواداران دورتموند استفاده کند و مدیران این باشگاه را راضی به معاوضه ی کاگاوا و هوملس به همراه مقداری پول کند چرا که در پست کاگاوا یونایتد با وجود عدنان و ماتا و احتمالا خرید یک وینگ دیگر مشکلی نخواهد داشت.

۰ Comments