جایگزین مسیر

ون خال هنوز خواهان روبن است

by | تیر , ۱۸ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

بیلد آلمان مدعی شد ون خال هر چه به پایان جام جهانی نزدیک می شود بیشتر برای جذب اهدافش خودش اقدام می کند و یکی از این بازیکنان روبن ستاره ی تیمش در جام جهانی می باشد و ون خال قصد دارد او را متقاعد به انتقال به اولدترافورد کند.

ون خال خوب می داند مربی گری در یونایتد تنها با کسب قهرمانی ممکن است و باید تمام سعی خود را بکند تا اهداف مد نظرش را جذب کند تا نقطه ضعف های یونایتد را از بین ببرد و فصل فاجعه بار شیاطین سرخ را جبران کند.

#بیلد اعلام کرد ون خال یک وینگ و یا یک هافبک,به همراه یک #دفاع وسط خواهد خرید که در اینصورت می توان مدعی شد یونایتد تابستان خوبی را پشت سر گذرانده است.

به ادعای بیلد پیشنهاد 40 میلیون پوندی منچستریونایتد بر روی میز سران بایرن برای روبن 30 ساله می باشند و نکته ی جالب رد نکردن این پیشنهاد است و هنوز هیچ جوابی به این پیشنهاد داده نشده است و این موضوع باعث می شود تا شانس خرید روبن برای یونایتد هنوز وجود داشته باشد.

با وجود سن و سال #روبن اما به نظر می آید او می تواند برای سالهای زیادی به یونایتد کمک کند تا موفق باشد و از طرفی یونایتد در شرایطی نیست که ریسک کند و به جوان ها تکیه کند.

روبن تا سال 2017 با بایرن قرارداد دارد و تنها شانسی که یونایتد دارد ون خال است که بتواند کاری کند تا او خود خواهان خروج از بایرن شود و بایرن با توجه به پیشنهاد خوبی که دارد رضایت خروج او را بدهد.

 

۰ Comments