جایگزین مسیر

ون پرسی در اولدترافورد از فوتبال خداحافظی می کند

by | خرداد , ۲۷ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

روز نامه گاردین مدعی شد یکی از خبر چین های این روزنامه در اولدترافورد فهمیده است که منچستریونایتد و رابین ون پرسی برای تمدید قرارداد با یکدیگر به توافق رسیده ایند و رابین در اولدترافورد از فوتبال خداحافظی می کند.

این روزنامه معتقد است ون پرسی برنامه ریزی کرده است تا قرارداد فعلی اش را که تا سال 2016 است برای سه سال دیگر تمدید کند و با کسب جام های زیاد و با شکوه در تئاتر رویا ها از فوتبال خداحافظی کند.

هنگامی که قرار داد فعلی ون پرسی با منچستریونایتد به پایان برسد او 33 سال دارد و با این قرار داد جدید او تا 36 سالگی در منچستریونایتد ماندنی است و با توجه به گفته های ون پرسی به نظر می اید او.یا همان در 36 سالگی خداحافظی می کند و یا در صورت توانایی بازی کردن قرا دادش تمدید خواهد شد.

گاردین مدعی شد همانگونه که ون پرسی قبلا هم گفته بود,پول برایش مهم نیست و احتمال دارد حتی او دستمزدش را 20000 هزار پوند کاهش دهد و هفته ای 200000 هزار پوند دریافت کند.

چندی پیش پدر ون پرسی هم مصاحبه ای انجام داد و گفت:

“رابین تنها برای عشقش فوتبال بازی می کند و به نظرم او در اولدترافورد فوتبال را تمام می کند و او قصد دارد وارد عرصه ی مربیگری شود.

او قصد دارد در منچستریونایتد و اگر نشد آرسنال ,مربیگری کند و به نظرم می تواند مانند دوران فوتبالش موفق باشد.”

رابین ون پرسی هنوز برای سال ها می تواند بدرخشد و منچستریونایتد داشتن این گلزن هلندی را مدیون فرگوسن است چرا که گاردین مدعی شد ون پرسی می خواست به جایی برود تا قهرمانی کسب کند و این در حالی بود که بایرن مونیخ و بارسلونا هم خواهان او بودند اما او با توجه به علاقه اش به کار کردن زیر نظر رئیس به منچستریونایتد آمد.

گاردین مدعی شد با اینکه فرگوسن از مربیگری خداحافظی کرده است اما رابین ون پرسی دوست دارد در اولدترافورد بازی کند و هدفش کسب قهرمانی در اروپا است.

۰ Comments