جایگزین مسیر

ون گال:گیگز به عنوان جانشین من به موفقیت زیادی دست پیدا خواهد کرد

by | اردیبهشت , ۵ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-سرمربی هلندی منچستر یونایتد معتقد است که رایان گیگز پس از اخراج دیوید مویس که به طور موقت سرمربی یونایتد بوده توانایی بسیار بالایی از خود به نمایش گذاشته است.

لوییس ون گال می خواهد پس از رفتنش از منچستر یونایتد رایان گیگز دستیار وی مربی بعدی تیم باشد.

رایان گیگز در تمام طول دوران فوتبالی اش در منچستر یونایتد حضور داشته است و در طول 23 سال حضور در تئاتر رویاها 963 بازی انجام داد و بیش از 22 جام گوناگون در طول حضورش به همراه سرالکس فرگوسن کسب کرد.

پس از اینکه رایان گیگز به عنوان دستیار به کادر مربی گری دیوید مویس در سال 2013 پیوست پس از اخراج دیوید مویس در ماه آوریل این مربی ولزی به طور موقت 4 بازی منچستر یونایتد را در دست گرفت و توانست دو پیروزی نیز به دست آورد.

ون گال پس از انتخاب شدنش به عنوان سرمربی منچستر یونایتد رایان گیگز را به عنوان دستیار اول خود برگزید و طی صحبتی اعلام کرد که پس از رفتنش از منچستر یونایتد باید رایان گیگز را به عنوان جانشینش انتخاب کنند.

زمانی که در مورد گیگز از ون گال سوال شد او به MUTV گفت:”من انتظار دارم پس از رفتنم از باشگاه رایان گیگز مربی بعدی منچستر یونایتد شود.”

“اکنون من مسئولیت دارم.او به مانند بازیکنان کارهایی مهمی انجام می دهد.برای من او کارها را به خوبی انجام می دهد.”

لوییس ون گال در سال 2017 قراردادش با باشگاه منچستر یونایتد به پایان خواهد رسید و همچنین اعلام کرده است که کار در یونایتد آخرین دوران مربی گری اش در دنیای فوتبال می باشد.

۰ Comments