جایگزین مسیر

ون گال : در بازی برگشت جبران خواهیم کرد

by | بهمن , ۴ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران : پس از تساوی بدون گل دو تیم منچستر یونایتد و کمبریج ، سرمربی شیاطین سرخ لویی فن گال خواستار ارائه نمایش بهتری از سوی تیمش در تکرار بازی با کمبریج یونایتد شد .

شیاطین سرخ علی رغم مالکیت بر توپ و میدان در اکثر دقایق ، نتوانستد سد دفاعی حریف را بشکنند و راهی به دروازه پیدا کنند و این بازی سرانجام بدون به ثمر رسیدن گلی به پایان رسید . لویی ون گال پس از این بازی در مصاحبه با MUTV گفت :

” از بازی نیمه اول ـمان بسیار نا امید شدم . چون اشتباهات خود در بازی مقابل یئوویل و رنجرز را تکرار می کردیم . ما به همان شمایل بازی کردیم (بازی مشابه با خواسته تیم حریف) ، کاری که نباید آن را انجام دهیم .

در نیمه دوم ، بهتر شدیم . از عقب بازی سازی کردیم و دیگر توپ بلندی ارسال نکردیم . بعد از این اتفاق می توانستیم به گل برسیم که این اتاف رخ نداد و حال باید دوباره با آن ها بازی کنیم .

می دانم در همچین بازی هایی همه چیز بر علیه شماست . هواداران حریف ، زمین ، دفاع سازمان یافته تیم مقابل . هر چیزی را که تصور کنید بر علیه شماست . کمبریج تیم ضعیف تری است و همه این را می دانند . و شما باید راهی بیابید تا آن ها را شکست دهید . اما شما همیشه موفق نمی شوید تیم ضعیف تر را شکست دهید . من این موضوع را بارها مشاهده کرده ام . البته خوشبختانه ما هنوز هم در جام حذفی حضور داریم و دوباره به مصاف آن ها خواهیم رفت . این بار در خانه  و باید شکستشان دهیم .

برای آن ها فوق العاده بود . من فکر می کنم این رویای بسیار از آن ها بود و تا آخر خواهند جنگید . آن ها در نیمه اول یکی دو موقعیت گل داشتند و می توانستند به گل برسند و ما علی رغم تصاحب بالای توپ می توانستیم تیم بازنده باشیم . پس ببینید این به آن آسانی که همه فکر می کنند نیست .

از اینکه هنوز در جام حذفی هستیم خوشحالم . بله ما باید دوباره به مصاف آن ها برویم و من فکر نمیکنم این اتفاق بدی باشد . ما در این فصل در رقابت های اروپایی حضور نداریم و یک بازی بیشتر می تواند اتفاق خوبی باشد . “

۰ Comments