جایگزین مسیر

ویدئو : پیش بازی منچستریونایتد – ثاوتهمپتون

by | دی , ۱۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران:

زمان بازی : یک شنبه 21 دی – ساعت 19:30

پس از تساوی مقابل تاتنهام اختلاف امتیاز منچستر یونایتد با تیم چهارم جدول ، ثاوتهمپتون تنها به یک امتیاز رسید و بازی این هفته دو تیم را بسیار حساس نمود . نکته دیگری که بر حساسیت این بازی می افزاید تقابل احتمالی لوک شاو با هم تیمی های سابقش است .

یونایتد 11 بازی است که در تمامی رقابت ها بدون شکست بوده است و البته این اتفاق در حالی رخ داده است که از باکسینگ دی تا کنون پیروزی بزرگی نیز بدست نیاوردند ، تساوی مقابل دو تیم استوک و تاتنهام موجب شد تا شانس آن ها برای نزدیک شدن به صدر جدول از دست برود در حالی که رقیب این هفته آن ها قبل از تساوی خود در جام حذفی در دو بازی حساس خود موفق به شکست 2-0 آرسنال و تساوی 1-1 با چلسی شد . ثاوتهمپتون در 22 بازی گذشته خود در اولترافورد یعنی از 16 ژانویه 1988 تا کنون به برتری نرسیده است .

این احتمال وجود دارد که رافائل به علت شکستگی استخوان گونه خود به بازی نرسد اما انتظار می رود لوک شاو از ابتدا در سمت چپ دفاعی شیاطین سرخ به میدان رود . همچنین به نظر می رسد روبین ون پرسی و آنخل دیماریا نیز از ابتدا به میدان روند درحای که دالی بلیند و مارکوس روخو پس از غیبت طولانی مدت خود ، هردو کار را از روی نیمکت شروع کنند . ثاوتهمپتون هم مصدومان زیادی دارد ، از جمله Sadio Mane, Jake Hesketh, Jack Cork و Jay Rodriguez که احتمالن به بازی نخواهند رسید اگرچه حضور  Nathaniel Clyne و Sam Gallagher نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد .

در آخرین دیدار این دو تیم که یک پیش انجام شد ، منچستریونایتد موفق شد با دو گل ون پرسی در خانه حریف به برتری 2-1 برسد .

در این هفته در دیگر بازی های حساس نیز دو تیم آرسنال و چلسی به ترتیب از استوک و نیوکاسل میزبانی می کنند منچستر سیتی هم میهمان اورتون خواهد بود .

فیل داود هم به همراه دو دستیار خود یعنی مایک مولارکی و دیو براین این بازی را قضاوت خواهند کرد .

دانلود ویدئو پیش بازی این دو تیم از لینک زیر :

Preview- Manchester United vs Southampton – Official Manchester United Website

۰ Comments