جایگزین مسیر

ویدیچ : شکست در دربی ناگوار بود

by | مهر , ۱ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – نمانیا ویدیچ شکست 4-1 در دربی روز یکشنبه برابر منچستر سیتی را “ناگوار” توصیف می کند.
شیاطین سرخ درست لحظاتی قبل و لحظاتی بعد از وقت استراحت بین دو نیمه 3 بار دروازه ی خود را باز شده دیدند  که این سه گل به نوعی بازی را برای آنها تمام کرد.
کاپیتان منچستر یونایتد، نمانیا ویدیچ، در مصاحبه ای با شبکه ی اسکای اسپورت گفت:
” باختن در دربی ناگوار است . تحمل این مسئله زمانی سخت تر می شود که ما در بازی های قبلی نمایش خوبی ارائه میدادیم”
” ما 4-0 عقب افتادیم و این واقعا سخت بود. ما هرگز به بردن بازی نزدیک نبودیم یا حتی کسب یک تساوی! این واقعا نا امید کننده بود ولی ما باید برگردیم. ما الان کمی پایین هستیم ولی از فردا ما تلاش می کنیم تا بهتر بشویم و بازی بعدی خود را ببریم و به حرکت خود ادامه دهیم.”
منچستر سیتی بازی را قوی تر از رقیب همشهری خود آغاز کرد و توانست در دقیقه ی 16 با گل آگرو از حریف خود پیش بیافتد و یونایتد تا زمانی که جبران کردن نتیجه برایش غیرممکن شده بود نتوانست سوار بر بازی شود.
” آنها از دقیقه ی اول جنگنده ظاهر شدند. من میخواهم بگویم که آنها در 20 دقیقه ی اول موقعیت های زیادی داشتند و ما هم یگ گل دریافت کردیم. ما از دقیقه ی اول در جریان بازی قرار نگرفتیم. مطمئنا این چیزیه که باید یاد بگیریم و بازی بعدی برای بردن تلاش کنیم. این مهم ترین نکته است و ما نباید همش به گذشته نگاه کنیم”

۰ Comments