جایگزین مسیر

ویلسون مد نظر ون خال برای بازی با ساندرلند

by | مرداد , ۳۱ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایرانپ

به نظر می آید سرمربی هلندی منچستریونایتد لوئیز ون خال جوان مستعد و گلزن آکادمی منچستریونایتد را برای بازی در برابر ساندرلند در رو یکشنبه در نظر گرفته است و به همین دلیل او در تمرینات تیم اصلی با جدیت تمام شرکت می کند.

با توجه به اینکه رابین ون پرسی دیر تر ازبازیکنان تیم به تمرینات آمده است بعید است به طور کامل در بازی برابر ساندرلند استفاده شود و از طرفی ولبک مصدوم است و هرناندز که احتمال زیاد از باشگاه جدا شود در بازی ابتدایی نمایش ضعیفی داشت.

453899380

با این شرایط یونایتد تنها کاپیتان رونی را در نوک پیکان خود دارد و ون خال که عاشق پرورش جوانان با استعداد است مطمئنا تاکنون و مخصوصا با وجود گیگزی متوجه استعداد ناب ویلسون شده است.

تیم زیر 21 ساله های یونایتد امشب در لیگ برتر زیر 21 ساله ها به مصاف لیورپول در آنفیلد می رود اما ویلسون با تیم اصلی تمرین می کند و این نشان دهنده ی همراه بودن او با تیم در بازی با ساندرلند است.

هواداران یونایتد از بازی فصل گذشته در ورزشگاه ساندرلند در لیگخاطره ی خوشی دارند و در آن بازی ستاره ای به نام عدنان یانوزای ظهور کرد و می توانند امیدوار باشند ویسون نیز مانند بازی فصل گذشته برابر هال سیتی خوب کار کند و در این بازی مهم موثر واقع شود.

به احتمال زیاد ویلسون و ون پرسی در بازی برابر ساندرلند به کار گرفته خواهند شد.

۰ Comments