جایگزین مسیر

وینست کمپانی حضور عدنان در تیم ملی را به او خوش آمد گفت

by | اردیبهشت , ۲۶ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-وینسنت کمپانی اعلام کرد از اینکه عدنان یانوزای به تیم ملی بلژیک دعوت شده است خوشحال می باشد.

این بازیکن 19 سال در این فصل در بازی در برابر ساندلند مانع شکست یونایتد در این مسابقه شد و دیوید مویس پس از اخراجش به او ایمان کاملی داشت و همین دلیل نیز باعث شد او با یونایتد قرارداد بلند مدت امضا کند.

پس از فصل عالی یانوزای در منچستر یونایتد مارک ویلموتس او را در لیست 23 نفره بلژیک برای حضور در جام جهانی قرار داد عدنان یانوزای در حال حاضر هیچ بازی ملی نداشته است.

گمانه زنی ها در مورد او در اواخر ماه گذشته به پایان رسید عدنان در چند کشور دیگر نیز می توانست بازی کند اما او محل تولد خود یعنی بلژیک را انتخاب کرد.

او در حال حاضر به همراه کاپیتان منچستر سیتی در اردوی آماده سازی تیم ملی بلژیک حضور دارد و انتظار می رود بلژیک آماده صعود به مرحله بعد جام جهانی می باشد.

پس از دعوت شدن یانوزای به تیم ملی,کمپانی به دیلی میل گفت:”هر کس که برای اولین مرتبه به تیم ملی دعوت شده باشد خوشحال می باشد.”

“تصمیم با مربی تیم می باشد و ما همه از انتخاب یانوزای توسط مربی تیم بسیار خوشحال هستیم و این انتخاب می تواند برای عدنان بسیار عالی باشد.”

“ما بازیکنان بسیار عالی در تیم ملی برای حضور در جام جهانی داریم ما در این تورنمت می توانیم عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش بگذاریم.”

وقتی از کمپانی سوال شد که بازیکنان با تجربه تیم درباره حضور یانوزای در تیم ملی چه حسی دارند این بازیکن اینگونه جواب داد:

“ما همیشه از بازیکنان جدید استقبال می کنیم,همیشه.”

۰ Comments