جایگزین مسیر

پالیستر: اسمالینگ شبیه به بروس است تا شبیه به من

by | آبان , ۲۱ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد-گری پالیستر مدافع سابق منچستر یونایتد معتقد است فرم خوب اسمالینگ شبیه به هم بازی قدیمی اش یعنی استیو بروس می باشد.

پالیستر برای اولین بار در سال ۱۹۹۲/۹۳ به همراه منچستر یونایتد توانست فاتح لیگ برتر انگلستان شود و وی بابت پییشرفت های اسمالینگ طی ۱۸ ماه گذشته بسیار خوشنود می باشد.به مانند اسمالینگ , گری پالیستر نیز در اولدترافورد به یک باره پیشرفتش را شروع کرد اما وی معتقد است که اسملینگ شبیه به استیو بروس می باشد و همچنین نمانیا ویدیچ مدافع سابق شیاطین سرخ.

پالیستر به United Review گفت:

من احتمال می دهم که کریس بیشتر شبیه به بروسی و نمانیا می باشد.او دوست دارد در دفاع حضور داشته باشد چیزی که ما به آن در دفاع نیاز داشتیم , تهاجمی بودن کمی سخت می شود , او به خوبی تکل می زند و همچنین روی ضربات سر نیز خوب می باشد , تسلط بر روی محوطه جریمه این نکاتی می باشند که بروس داشت و در مورد من اینطور نبود!این کاری است که اسمالینگ در حال انجامش می باشد تا به خوبی پیشرفت کند.

کریس اسمالینگ در ماه اکتبر به عنوان بهترین بازیکن باشگاه لقب گرفت و توسط بیشتر افراد مورد تحسین قرار گرفته است یکی از آنها وین رونی می باشد که اسمالینگ را یکی از سه مدافع برتر دنیا دانسته است.

پالیستر ادامه می دهد:

او در حال حاضر یک مدافع شایسته می باشد.او اعتماد به نفس بیشتری دارد , او در این فصل بازی های بسیار خوبی انجام داده است و او در چند بازی توسط مربی کاپیتان تیم نیز بوده است.

من فکر می کنم او در مدت مصدومیتش کارهای زیادی انجام داده است , او در حال حاضر در پست دفاعی در تمام بازی های این فصل حضور داشته است ما زمانی که کریس اسمالینگ به باشگاه آمد را به یاد داریم و حال او یک مدافع مستحکم در پست دفاعی منچستر یونایتد می باشد.

اگر شما بخواهید بهترین بازیکن این فصل لیگ برتر را انتخاب کنید من فکر می کنم کریس در تمام خصوصیات فوق العاده بوده است.بازی های این فصل او نمونه است.

۰ Comments