جایگزین مسیر

پاول عنوان برترین گلزن ویگان اتلتیک را از آن خود کرد

by | اردیبهشت , ۱۴ , ۱۳۹۳

نیک پاول پس از گل هایی که در فصل جاری با پیراهن ویگان اتلتیک به ثمر رساند, اکنون در پایان فصل توانست عنوان کفش طلایی باشگاه را کسب کند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این بازیکن 20 ساله فصل جاری را با به ثمر رساندن 7 گل با پیراهن ویگان اتلتیک به پایان رساند. او علی رغم این 7 گلی که در لیگ دسته اول به ثمر رسانده است, در لیگ اروپا نیز 3 گل برای ویگان زده است. پاول در مجموع در 28 بازی که فصل جاری برای ویگان انجام داده است 10 گل برای ویگان به ثمر رسانده است.

شاید این تعداد گل در برابر 28 گلی که راس مک کورمک برترین گلزن دسته اول به ثمر رسانده است, آمار فوق العاده ای نباشد اما بدون شک زدن 10 گل در یک فصل برای بازیکنی که اولین حضور قرضی خود در تیم دیگری را تجربه می کرد و در طول فصل در پست های متفاوتی بازی کرده است, واقعا جای تحسین دارد.

هواداران منچستریونایتد از اینکه این ستاره جوان فصل آینده به باشگاه بازخواهد گشت بسیار هیجان زده هستند و امیدواریم که او با درخشش در تور پیش فصل تیم, بتواند مربی بعدی شیاطین سرخ را تحت تاثیر قرار دهد و فرصت حضور در میدان را با پیراهن سرخ یونایتد بدست بیاورد.

بدون شک پاول به تنهایی نمی تواند مشکلات خط هافبک یونایتد را برطرف کند, اما مطمئنا یکی از آینده ترین ستارگان جوانی می باشد که ما در باشگاه داریم.

۰ Comments