جایگزین مسیر

پل پارکر:مویز باید از رونی برابر سوانزی استفاده کند

by | مرداد , ۲۶ , ۱۳۹۲

پل پارکر اصرار دارد که دیوید مویز باید وین رونی را برای بازی با سوانزی در ترکیب تیم خود قرار دهد.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این مهاجم تیم ملی انگلستان به نظر می رسد قصد جدایی از منچستریونایتد را دارد و او در هیچ یک از بازی های تور پیش فصل تیم به دلیل مصدومیت زودهنگام در تور آسیایی یونایتد حضور نداشته است.

او در اواسط هفته در بازی تیم ملی انگلستان برابر اسکاتلند به میدان رفت, و اکنون مدافع سابق یونایتد پارکر معتقد است که مویز هیچ گزینه ای به غیر از انتخاب او برای بازی آغازین لیگ برتر در ورزشگاه لیبرتی ندارد.

پارکر گفت: او باید به رونی بازی دهد, او نمی تواند رونی را بر روی نیمکت قرار دهد, زیرا او آمادگی خود را در بازی برابر اسکاتلند نشان داده است و او نمی تواند به طور کامل رونی را از ترکیب تیم کنار بگذارد.

” او به رونی بازی می دهد و امیدواریم رونی به هم تیمی های خود,طرفداران و به باشگاه احترام بگذارد و به میدان برود و نهایت تلاش خود را به کار گیرد.”

“اگر او می خواهد باشگاه را ترک کند, وارد میدان شود و نهایت تلاش خود را انجام دهد و ثابت کند که شرایط خوبی دارد, او نباید خم به ابرو بیاورد و ثابت کند بازیکن حرفه ای می باشد.

انتظار می رود رونی دوباره به ترکیب منچستریونایتد در بازی امشب برگردد, او در لیست 18 نفره تیم برای بازی با سوانزی قرار گرفته است ولی انتظار نمی رود از ابتدا در ترکیب شیاطین سرخ قرار بگیرد.

در شرایطی که شایعات پیرامون جدایی این بازیکن تمامی ندارد, گزارش شده است که او روز جمعه در کمپ تمرینی AON  به تمرین پرداخته است و قبل از سفر تیم در عصر همان روز به ولز, جلسه تمرینی کاملی با ترکیب تیم اول یونایتد پشت سر گذاشته است.

دیوید مویز چیچاریتو را به دلیل مصدومیت همسترینگ در اختیار ندارد و به همین دلیل مویز تصمیم گرفته است که رونی را در لیست بازیکنان یونایتد برای این بازی قرار دهد.

بعد از مدت ها, برای اولین بار وین رونی در ترکیب اول تیم قرار می گیرد و در بازی رسمی در برابر تعداد زیادی از طرفداران به میدان خواهد رفت.

نظرات متفاوتی در میان هواداران درباره وضعیت کنونی رونی وجود دارد, اما نکته ای که باید به آن توجه کرد این مسئله می باشد که هو کردن رونی, کار درستی نمی تواند باشد.

تا آن زمان که رونی یونایتد را ترک نکرده باشد, او بازیکن شیاطین سرخ می باشد و هواداران باید از او حمایت کنند. سوال اینجا است که اگر او گل بزند, آیا هواداران باید شادی کنند؟ البته که پاسخ این سوال مثبت می باشد, همه می خواهند که رونی , همان رونی سابق شود و دوباره با پیراهن یونایتد شروع به گلزنی کند.

جدا از لحظات بدی که در هر تیمی می تواند باشد, او یکی از بهترین مهاجمانی است که باشگاه تا به امروز به خود دیده است و ازدست دادن چنین استعدادی در روزهای آخر نقل و انتقالات, ضربه بدی می باشد.

منظور ما از این مطلب این نیست که حتما هم باید برای رونی آواز بخوانند, بلکه تاکید روی این مسئله می باسد که هو کردن رونی, یونایتد را بیشتر در شرایط بدی قرار می دهد. هر بازیکنی که با پیراهن یونایتد قدم در زمین مسابقه می گذارد, اهمیتی ندارد چه کاری در گذشته انجام داده است, مهم این است که نیاز دارد که توسط هواداران ما حمایت شود.

۰ Comments