جایگزین مسیر

پنج دلیلی که باعث می شود بدانیم منچستریونایتد واقعا به سوی فتح لیگ خیز برداشته است

by | مرداد , ۲۰ , ۱۳۹۵

پنج دلیلی که باعث می شود بدانیم منچستریونایتد واقعا به سوی فتح لیگ خیز برداشته است

پایگاه هواداران منچستر یونایتد 

خب ، درست است که تا پایان پنجره نقل و انتقالات هنوز وقت باقی مانده است ولی می شود این پنجره را برای منچستریونایتد تمام شده قلمداد کرد .
ژوزه با خرید چهار تن از بهترین اهداف نقل و انتقالات تیم جدیدش را به عرصه بهترین ها برگردانده است . با این حال طبق عادت همیشگی شاهد لینک شدن بازیکنان بیشتری تا ماه سپتامبر خواهیم بود ( مگر روزنامه ها نباید فروش داشته باشند ؟ ) که البته خرید همین چهار نفر نگرانی های اکثر طرفداران را برطرف کرده و بار دیگر امیدشان را برای کسب قهرمانی زنده کرده است .

حالا ممکن است که فتح لیگ آسان تر باشد . نه صبر کنید : ما هم اکنون در حال رفتن به سمت فتح لیگ هستیم .

بیایید پنج دلیلی که این ادعا را ثابت می کند بررسی کنیم :

۱- زلاتان : یک برنده

۱۳ قهرمانی لیگ در ۱۵ سال و به قول جیمی واردی : زلاتان را بخرید و جام ببرید .

حتی گیگز ( بهتر است بگوییم اسطوره ) نیز نتوانسته این تعداد لیگ را در این مدت ببرد .

خب او اکنون ۳۴ ساله است و به لیگ فرسایشی انگلیس پا گذاشته است . جایی که برخی ترکیب وی با وین رونی را در یک متری محوطه جریمه یه اندازه کافی سریع نمی دانند و

گفته ون پرسی در رابطه با تداخل پست بازیکنان در این محل را در مورد این دو به کار می برند ولی خب آیا نمی دانند که در مورد چه کسی صحبت میکنند ؟

آیا زلاتان با گل هایش ، تکواندو و عناوینش حرفی برای گفتن باقی می گذارد ؟

۲- پوگبا برگشته است

اگر هشتگ #PogbasicallyWeHavePaidMillionsForAPlayerWeCouldJustHaveKept پرداخت میلیون ها یورو به بازیکن آکادمی خودی را هدف گرفته در مقابل #Pogback یک انرژی

واقعی را وصف می کند . خرید یکی از بهترین هافبک های جهان و ورود کاریزما به تیم .

او رونالدو یا مسی نیست و شاید شاهد تاریخ سازی با اعداد و ارقام از وی نباشیم ولی او بزرگترین تغییری است که بعد از پایان عصر روی کین و شاهزاده زنجبیلی رخ داده است .

۳ – مورینیو

زلاتان برنده را در تیم خود داشته باشید و مورینیو را به عنوان سکان دار این تیم . هیچ گاه یادمان نمی رود این دو با هم چه کارهایی می توانند انجام دهند پس از ماه عسل منچستریونایتد لذت ببرید .

درست است که شاید به خاطر مساله شواین اشتایگر یا برگرداندن ماتا به نیمکت کمی از او دلخور باشید ولی به او اعتماد میکنیم چون ژوزه مورینیو کارش را بلد است .

رقابت در قرن بیست و یک برای مورینیو یه مساله حل شده است و این اقتدار را می توان در کنفرانس های خبری اش دید ، باشد که خاطرات بد دو سرمربی قبلی از یادمان برود .

به نظر می رسد ژوزه که حمایت قاطع سران باشگاه و طرفداران را در اختیار دارد برای جنگ آماده است .

۴ – مارکوس راشفورد

به مارکوس نگاه کنید . آیا فکر نمی کنید که این الماس خالص ، هدیه ای از کائنات باشد ؟

به چهره اش هنگامی که خوشحال است نگاه کنید . او انرژی را به زمین مسابقه تزریق می کند . ترکیب این انرژی و بار فنی او ترکیب قدرتمندیست .

زندگی راشفورد ترکیبی از شخصیت فیلم گل به همراه آلن شیرر افسانه ای است .

منتظر نوشتن فصل بعدی داستان یونایتد توسط مارکوس باشید .

۵ – زمان زمان مناسبی برای فتح جام است

سه فصل بدون جام

آیا این تیم لیورپول یا آرسنال است ؟ نه ما منچستریونایتد هستیم و بزرگان لیگ بدانند قرار است بازگشتی شکوهمند داشته باشیم .

درست است که از ۱۰۲۶۰ دقیقه بازی بعد از بازنشستگی رئیس فقط ۹۰۰ دقیقه آن را خوب بوده ایم ولی منچستر دهه نود را بیاد آورید و مطمئن باشید این فصل بدون جام به سر نخواهد رسید .

شیاطین سرخ برگشته اند …

۰ Comments