جایگزین مسیر

پیشنهاد قرارداد 52 میلیون پوندی یونایتد به وین رونی!

by | آبان , ۲۴ , ۱۳۹۲

به گزارش آخرین اخبار امروز صبح, رسانه های بریتانیایی, باشگاه منچستریونایتد قصد دارد قرارداد جدید 4 ساله 52 میلیون پوندی به وین رونی پیشنهاد کند.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – به نظر می رسد سران باشگاه منچستریونایتد تمایل دارند تا وین رونی را تا پایان دوران بازیگریش در الدترافورد نگه دارند, آنها در این راه هیچ ترسی از خرج کردن مبالغ زیاد ندارند. از زمانی که دیوید مویز در یونایتد بر سر کار آمده است, رونی دوباره به اوج برگشته است و در هر بازی عملکردی چشمگیر از خود به نمایش می گذارد, نمایشی که منجر شده این مهاجم باتجربه انگلیسی دوباره دل هواداران منچستریونایتد را بدست بیاورد. در تابستان گذشته اخبار متفاوتی مبنی بر جدایی وین رونی از منچستریونایتد شنیده می شد و این اتفاقات باعث دلخوری عده ای از هواداران این بازیکن شده بود.

اما گروه دیگری از هواداران به حمایت از رونی ادامه دادند و شاید در نهایت این حرکت آنها تاثیری بر روی تصمیم رونی درباره ماندن در الدترافورد داشت. اکنون روابط رونی و مویز برخلاف آن چیزی که در تابستان گفته می شد قوی تر از هر زمان دیگری می باشد.

.

.

قرارداد کنونی وین رونی در تابستان سال آینده به پایان می رسد و باشگاه تمایل دارد تا قبل از نزدیک شدن به این زمان, از جدایی این مهاجم ملی پوش خود جلوگیری کند.

به نظر نمی رسد وین رونی که در حال شکستن رکورد برترین گلزن تمام دوران تاریخ باشگاه منچستریونایتد است, به این زودی ها به دوران بازیگری خود در الدترافورد پایان دهد.

این خبر در شرایطی انتشار یافته است که چند روز قبل شایعاتی مطرح شده بود مبنی بر اینکه باشگاه منچستریونایتد در هفته آینده قصد دارد مذاکرات برای تمدید قرارداد رونی را آغاز کند. اکنون دیدن چنین رقمی برای قرارداد رونی شاید برای عده ای تعجب برانگیز و برای گروهی دیگر خوشحال کننده باشد. در هر صورت صحت این مطلب در روز های آینده مشخص خواهد شد.

.

به نظر شما پیشنهاد قرارداد 52 میلیون پوندی حقیقت دارد یا تنها شایعه ای دیگر ساخته دست روزنامه ها می باشد؟

۰ Comments