جایگزین مسیر

پیشنهاد 24 میلیون پوندی برای فلاینی پذیرفته شد؟!

by | شهریور , ۶ , ۱۳۹۲

گفته می شود پیشنهاد 24 میلیون پوندی یونایتد برای ماروئن فلاینی از سوی باشگاه اورتون پذیرفته شده است.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – به نظر می رسد پس یک تابستان طولانی شنیدن خبرها و شایعه هایی از پیوستن ماروئن فلاینی هافبک بلژیکی اورتون به منچستریونایتد, اکنون خبرهایی مبنی بر توافق دو باشگاه برای نهایی شدن این انتقال به گوش می رسد.

به نقل از لیورپول اکو, باشگاه اورتون پیشنهاد 24 میلیون پوندی منچستریونایتد برای ماروئن فلاینی را پذیرفته است.

سرمربی جدید منچستریونایتد, پس از جدایی از اورتون در پایان فصل گذشته, به دنبال خرید ماروئن فلاینی و لیتون بینز از باشگاه سابق خود بود.

پس از اینکه پیشنهادهای قبلی یونایتد برای این دو بازیکن رد شد و باشگاه اورتون پیشنهاد قبلی یونایتد برای این دو بازیکن را مسخره و توهین آمیز قلمداد کرد, به نظر می رسید مذاکرات دو باشگاه برای نهایی شدن این انتقال به سرانجام نرسد.

با این حال, اکنون به نظر می رسد باشگاه اورتون پیشنهاد اولیه 20 میلیون پوندی که تا 24 میلیون پوند قابل افزایش است را پذیرفته است و بالاخره این بازیکن 25 ساله اولین خرید بزرگ این مربی اسکاتلندی از زمان آمدن به الدترافورد می باشد.

باشگاه اورتون به احتمال زیاد اکنون برای جایگزین کردن فلاینی, به دنبال هافبک ویگان, جیمز مک کارتی می باشد و در این راه باید با تیم نیوکاسل رقابت کند.

فلاینی عملکرد درخشانی در فصل گذشته داشت و در مواقعی از تابستان نیز, هدف آرسنال در بازار نقل و انتقالات بود.

تا این لحظه هیچ خبر رسمی در رابطه با این انتقال منتشر نشده است, اگر این خبر حقیقت داشته باشد, احتمال دارد در ساعات آینده خبر رسمی این انتقال از سوی باشگاه منچستریونایتد اعلام شود.

۰ Comments