جایگزین مسیر

پیش‌بازی سوانسی منچستریونایتد

by | آبان , ۱ , ۱۳۹۶

پایگاه هواداران منچستریونایتد – در چارچوب رقابت‌های کارابائوکاپ ساعت ۲۲.۱۵ به وقت تهران منچستریونایتد و سوانسی در استادیوم لیبرتی به مصاف هم خواهند رفت.

در ادامۀ رقابت‌های لیگ‌کاپ، برای دفاع از عنوان قهرمانی به استادیوم لیبرتی سفر خواهیم کرد تا با سوانسی مقابله کنیم. این بازی شانس خوبی برای بهبود شرایط روحی تیم بعد از شکست ناامیدکننده مقابل هادرسفیلد است. هرچند یونایتدی‌ها باید اعتماد بنفس بالایی برای رفتن به دور چهارم کارابائوکاپ داشته باشند، منچستر در دور قبل برتون آلبیون را شکست داده و سوانسی که قهرمان سال ۲۰۱۳ این تورنمنت است برای رسیدن به این مرحله ریدینگ را شکست داده است.

چطور می‌توانیم بازی را تماشا کنیم؟

بازی در ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران برگزار خواهد شد، آن‌هایی که دسترسی دارند می‌توانند با اعصابی راحت از شبکه‌های ماهواره‌ای بازی را نگاه کنند. اما خبر خوب این است که بازی از صدا و سیمای ملی هم پخش خواهد شد و اگر اعصابتان از گزارش بازی خرد نمی‌شود و دسترسی به شبکه‌های ماهواره‌ای ندارید یا اینترنت مناسبی برای استریم دیدن ندارید می‌توانید از شبکه ۳ بازی را نگاه کنید. IPTV های ورژن وطنی هم بازی را با اینترنت رایگان اپراتور مربوطه پخش خواهند کرد اگر از ایرانسل استفاده می‌کنید با اپلیکیشن لنز و اگر از همراه اول استفاده می‌کنید از اپلیکیشن آیو یا آنتن هم می‌توانید بازی را ببینید، البته اگر مخالفتی با مسائل و شائبه‌های پیش‌آمده در مورد این سایت‌ها نداشته باشید.

چه خبر از دو تیم؟

اریک بایی ممکن است بعد از مدتها اولین حضورش در ترکیب را بعد از مصدومیت بازیهای ملی انجام دهد، همانطوری که مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی جمعه گفت ممکن است این مدافع ساحل عاجی “هفته بعد” به ترکیب برگردد. بعد از مصدومیتی که در اوائل بازی برای فیل جونز در مقابل هادرسفیلد اتفاق افتاد، وضعیت او باید ارزیابی شود در حالی که ما قطعا کریک، فلینی، روخو، پوگبا و زلاتان را در اختیار نخواهیم داشت. برای تیم میزبان کایل بارتلی رناتو سانچز و ویلفرد بونی بخاطر مصدومیت حاضر نخواهند بود و لروی فر بازی را به دلیل محرومیت از دست داده است.

سوانسی در چه فرمی است؟

یک باخت در مقابل تیم بدون مربی لستر در بازیشان در لیگ برتر، که پنجمین باختشان در این فصل لیگ برتر بود و همچنین این نتیجه به این معنا بود که تیم جنوب ولزی از ۶ بازی اخیر خود در لیگ فقط ۴ امتیاز گرفته است. با این وجود آن‌ها به لیگ‌کاپ دل بسته‌اند و با توجه به اینکه سال قبل در دور سوم به منچسترسیتی باختند و با توجه به فرم بدشان در لیگ برتر، موفقیت و نتیجه گرفتن در لیگ‌کاپ برای باشگاه سوانسی اهمیت خاصی دارد و مساوی بدون گل در مقابل تاتنهام در فصل جاری نشان داده است که آن‌ها این قابلیت را دارند که برای تیم‌های بزرگ دردسرساز شوند.

آخرین باری که با سوانسی بازی کرده‌ایم:

آخرین سفر ما به جنوب ولز خاطرات خوبی را به یاد می‌آورد. در همین فصل ما توانستیم چهار صفر سوانسی را در لیبرتی شکست دهیم، در دومین بازی این فصل گل‌های لوکاکو، پوگبا، بایی و مارسیال سه امتیاز خوب و ارزشمند برایمان به ارمغان آورد، نتیجه‌ای که شب چهارشنبه به دنبال تکرار آن خواهیم بود.

آیا می‌دانستید؟

این اولین بازی منچستریونایتد با سوانسی در رقابت‌های لیگ‌کاپ و در مجموع ۳۱امین دیدار دو تیم است. (۱۳بار در لیگ، ۱۲بار در دسته دو، ۴ بار دسته اول و یک بار در اف‌ای‌کاپ)

داور بازی کیست؟

بابی مدلی اولین بار یک بازی از منچستر را در این فصل سوت خواهد زد. کمک‌های این داور ۳۲ سالۀ غرب یورکشایری، سیمون بنت و ادی اسمارت هستند و داور چهارم راجر ایست است.

بازی تیم‌های رقیبمان با چه تیم‌هایی خواهد بود؟

آرسنال و منچسترسیتی با تیم‌های چمپیون‌شیپی نوریچ سیتی و ولوز بازی خواهند کرد. چلسی چهارشنبه شب به مصاف تیم بدون مربی اورتون خواهد رفت و وست‌هم سفر کوتاهی در لندن خواهد داشت و به مصاف تاتنهام خواهد داشت.

بازیهای سه‌شنبه:

آرسنال – نوریچ سیتی

بورنموث – میدلزبورو

بریستول سیتی – کریستال پالاس

لسترسیتی – لیدزیونایتد

منچسترسیتی – ولوز

بازیهای چهارشنبه:

چلسی – اورتون

تاتنهام – وستهم

ترکیب احتمالی ما:

حدس زدن ترکیب احتمالی ما با توجه به باخت و افتضاح اول هفته، کمی کار سختی است. هر چند به قول یکی از کاربران بازیکنان بازی‌ای نکرده‌اند که خسته باشند. ولی به هرحال رومرو به احتمال زیاد دروازه‌بان خواهد بود. والنسیا و یانگ احتمالا استراحت خواهند کرد و دارمیان و بلیند مدافعان کناری خواهند بود، اگر بایی به این بازی برسد با اسمالینگ زوج دفاعی تیم را تشکیل خواهند داد، البته مشخص نیست آیا مورینیو او را بازی خواهد داد یا برای بازی تاتنهام او را حفظ خواهد کرد. در خط میانی احتمال وجود ماتیچ و هررا زیاد است، اما بسته به اما و اگر است. از طرفی ماتیچ با توجه به عملکرد ضعیفش در بازی هادرسفیلد نشان داد که خسته است و نیاز به استراحت دارد و هررا هم با توجه به مصاحبه‌ای که بعد از بازی انجام داد در خطر غضب مورینیو قرار دارد، اما مساله‌ای که وجود دارد بسته بودن دست مورینیو است، بعید است او به مک‌تامینی یا توانزبه از ابتدا بازی دهد، ممکن است بلیند به هافبک بیاید و جایگزین یکی از هافبکها شود و در دفاع چپ جای خود را به شاو بدهد. برای وینگرها و پست شمارۀ ۱۰ احتمالا لینگارد از ابتدا در ترکیب خواهد بود، از بین ماتا و میخیتاریان و مارسیال و رشفورد سه بازیکن فیکس خواهند بود که قطعا رشفورد یکی از آن‌هاست، ماتا هم احتمالا با توجه به تعویض شدنش در بازی هادرسفیلد باز هم بازی خواهد کرد، احتمال بازی لوکاکو چندان زیاد نیست چرا که او هم مثل میخیتاریان نیاز به استراحت دارد و بازی مقابل تاتنهام اهمیت بیشتری دارد. به هرحال باید دید رویکرد مورینیو به این بازی چه خواهد بود، مساله‌ای که به نوعی پاسخ به باخت ناامیدکنندۀ اول هفته خواهد بود و بسیاری از مسائل را روشن خواهد کرد. به امید یک پیروزی پرگل و روحیه‌بخش برای پایان دادن به فرم بد این روزهای تیم و آماده شدن برای بازی حساس خانگی روز شنبه مقابل تاتنهام.

پی‌نوشت: منهای پاراگراف ترکیب احتمالی ما، بقیۀ مطلب با کمی تغییر از سایت رسمی باشگاه ترجمه شده است.

۰ Comments