جایگزین مسیر

پیش بـازی : یونـایتـد _ رئـال مادریـد (لیگ قهرمانان)

by | اسفند , ۱۵ , ۱۳۹۱

سه شنبه، منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان رئال مادرید خواهد بود، در حالی که بازی رفت دو تیم در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با تساوی 1-1 به پایان رسید.

در آن بازی، دنی ولبک و کریستیانو رونالدو برای دو تیم گلزنی کردند.نکته ی قابل توجه این بازی بازگشت کریستیانو رونالدو به اولدترافورد است.

یونایتد و رئال در شرایطی به این بازی می آیند که هر دو فرم تیمی بسیار خوبی دارند.

شیاطین سرخ  در اوایل ماه دسامبر، از کلوژ در لیگ قهرمانان شکست خوردند، اما پس از آن بازی ، یونایتد هیچ شکست دیگری نداشته است و این بدان معناست که تیم سر الکس در مجموع در 18 بازی در تمام مسابقات شکست نخورده است که آمار قابل توجهی است.

آنها اخیرا تیم های نوریچ سیتی و کوئینز پارک رنجرز را در لیگ برتر با نتایج 4-0 و 2-0 شکست داده اند.

در آن سو، رئال مادرید پس از شکست شرم آور 1-0 مقابل گرانادا در هفته اول ماه فوریه، سویا را با نتیجه ی 4-1 شکست داد.

آنها در فاصله یک هفته ی دوبار موفق شده اند در کوپا دل ری و لالیگا بارسلونا را شکست بدهند.

تیم خوزه مورینیو فقط در یک بازی از هشت مسابقه ی گذشته خود گل نخورده است، با این حال، رئال مادرید با هدف کسب یک نتیجه ی مناسب به اولدترافورد می آید.

 اخبار منچستر یونایتد :

حضور فیل جونز پس از مصدومیت مچ پایش در بازی جام حذفی مقابل ردینگ در هاله ای از ابهام است. در مورد بازی کردن پل اسکولز نیز به دلیل مصدومیت زانو شک و تردید وجود دارد.

دارن فلچر نیز به دلیل بیماری به مدت نامعلومی نمی تواند بازی کند.
تمام بازیکنان دیگر یونایتد برای این بازی آماده هستند.با این حال، انتظار می رود که ریو فردیناند پس از دست دادن پیروزی مقابل نورویچ در آخر هفته به علت بیماری، دوباره به ترکیب تیم برگردد.
به احتمال زیاد، جانی ایوانز بار دیگر در کنار ریو فردیناند بازی خواهد کرد و نمانیا ویدیچ که در بازی مقابل نوریچ حضور داشت، در ترکیب تیم نخواهد بود.

اخبار رئال مادرید :
رئال ایکر کاسیاس را همراه خود به منچستر برده است اما  دروازه بان تیم ملی اسپانیا هنوز هم در دسترس نیست، بنابراین دیه گو لوپز دروازه بان رئال خواهد بود. انتظار می رود که به جز کاسیاس، خوزه مورینیو تمام نفرات تیم خود را در اختیار داشته باشد.
مارسلو پس از طی کردن دوران نقاهت بعد از آسیب دیدگی خود بر می گردد و فابیو کونترائو را برای بازی در سمت چپ خط دفاع تحت فشار می گذارد.

مورینیو به تعدادی از بازیکنان کلیدی خود در پیروزی مقابل بارسلونا در تعطیلات آخر هفته استراحت داد. آلوارو آربلوآ، سامی خدیرا، آنخل دی ماریا، مسوت اوزیل و کریستیانو رونالدو دوباره به ترکیب اصلی باز خواهند گشت.

ترکیب احتمالی منچستر یونایتد ( با سیستم 4-2-3-1) :
دخیا
اورا فردیناند ایوانز رافائل
کلورلی  کریک
کاگاوا  رونی  ولبک
ون پرسی

ترکیب احتمالی رئال مادرید ( با سیستم 4-2-3-1) :
لوپز
کونترائو راموس  واران آربلوآ
خدیرا آلونسو
رونالدو اوزیل  دی ماریا
بنزما

سر مربی حریف :

pmdnrujngu8il0dmtkv.jpg

خوزه مورینیو نیاز به هیچ مقدمه ای برای معرفی ندارد.او یکی از بهترین مربیان جهان فوتبال است. مربی سابق چلسی قبلا با این تیم لندنی و قبل از آن، با پورتو طعم موفقیت را در مقابل شیاطین سرخ چشیده است.او رابطه ی خوبی با سر الکس فرگوسن دارد. او به خاطر زیرکی تاکتیکی خود، شناخته شده است و به امید صعود با یک نقشه ی تاکتیکی، به اولد ترافورد خواهد آمد. با وجود گمانه زنی در مورد آینده مورینیو، سر الکس فکر می کند که او می تواند بعد از تابستان هم در رئال باقی بماند.

ستاره ی حریف :

9j5s3mdx77737i0qqld7.jpg

 

کریستیانو رونالدو بزرگ ترین ستاره ی جهان فوتبال است و بعد از گلزنی در بازی رفت، او به دنبال گلزنی در زمین تیم سابق خود است. ستاره ی پرتغالی همچنان نزد طرفداران یونایتد بسیار محبوب است، اما تائید شده است که او بزرگترین تهدید در این بازی خواهد بود. برخی از کارشناسان احساس می کنند که رونالدو در حال نزدیک شدن به سطح بهترین بازیکن جهان است.
نقل قول ها  :

7j5nuc0xjt3az6afyo7n.jpg

 

مایکل کریک هافبک منچستر یونایتد :
” شب هایی هستند که شما برای آن زندگی می کنید، فقط چیزهای خاصی در این شب ها وجود دارد، هر کسی با تمام توان خود می آید. هر هواداری کمی بیشتر تیم خود را تشویق می کند.هر کسی کمی بیشتر برای  این بازی تلاش خواهد کرد.”

داور مسابقه :

pdhu4nchyqahbx7zhz6i.jpg

جونیت چاکیر داور ترکیه ای قضاوت این بازی را بر عهده دارد.او تجربیات زیادی در بازی های بزرگ دارد.این داور 37 ساله قضاوت بازی برگشت چلسی با بارسلونا در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان در فصل گذشته را بر عهده داشت.

آیا می دانستید که :

دو بازی قبلی منچستر یونایتد و رئال مادرید در اولدترافورد روی هم 12 گل داشته است.
کریستیانو رونالدو هفت گل در 23 بازی لیگ قهرمانان در اولدترافورد به ثمر رساند. همچنین او 16 گل در 18 بازی اروپایی در سانتیاگو برنابئو به ثمر رسانده است.
آنخل دی ماریا چهار پاس گل در لیگ قهرمانان این فصل داده است که همگی آنها در برابر تیم های شهر منچستر بوده است. (سه پاس گل در برابر سیتی و یک پاس گل در برابر یونایتد)

رئال مادرید یکی از دو تیم اسپانیایی است که توانسته منچستر یونایتد را در لیگ قهرمانان در اولدترافورد شکست دهد. دیپورتیوو لاکرونیا دیگر تیم اسپانیایی است که موفق شده در آوریل سال 2000 یونایتد را 3-2 در اولدترافورد شکست دهد.
خوزه مورینیو هرگز در لیگ قهرمانان در اولدترافورد پیروز نشده است.او با پورتو یک تساوی 1-1 در اولدترافورد کسب کرد و با اینتر در سال 2008 از یونایتد 2-0 شکست خورد.
دو دفعه ای که مورینیو موفق به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شد، تیم های او حریفان انگلیسی خود را در مرحله ی یک هشتم نهایی حذف کرده اند.
یونایتد تنها در دو بازی از 10 مسابقه ی اخیر خود در لیگ قهرمانان گل نخورده است.

منچستر یونایتد در حالی موفق به کسب پیروزی در 9 بازی از 12 بازی اروپایی خود شده است که در بازی رفت و در خارج از خانه مساوی کرده بود.

۰ Comments