جایگزین مسیر

پیش بازی : منچستر یونایتد _ نیوکاسل ( لیگ برتر )

by | دی , ۶ , ۱۳۹۱

در باکیسنگ دی در اولدترافورد منچستر یونایتد در مقابل نیوکاسل قرار می گیرد. اگرچه، مردان پاردو تا کنون در این فصل، کمی بد شانس بوده اند با این حال شیاطین سرخ به سختی توانستند در فصل قبل در برابر آنها یک امتیاز بگیرند. هر چند که یونایتد، نتایج فصل گذشته را با شکست دادن نیوکاسل در ورزشگاه اسپورت دایرکت آرنا و همچنین حذف آنان از جام اتحادیه جبران کرد.
منچستر یونایتد در تعطیلات آخر هفته در مقابل سوانسی در ورزشگاه لیبرتی به تساوی رسید. نتیجه ای که باعث شد شیاطین سرخ در فاصله ی 4 امتیاز با سیتی در صدر جدول قرار بگیرند. این اولین مساوی یونایتد در این فصل بود و در طول یک دوره از مسابقات خسته کننده ی لیگ این نتایج انتظار می رود. سر الکس امیدوار بود که با عملکرد بازیکنانش در نیمه ی دوم بازی مقابل سوانسی، سه امتیاز بازی را به دست آورد، اما مهاجمان یونایتد یکی پس از دیگری شانس های گلزنی را از دست دادند. با این حال، یونایتد می تواند در مسابقات آینده این نتیجه را جبران کند.
نیوکاسل با گل شولا آمئوبی موفق به کسب یک پیروزی سخت در مقابل کوئینز پارک رنجرز شد.

آلن پاردو و نیوکاسل بعد از یک شروع نا امید کننده به این سه امتیاز نیاز داشتند تا از منطقه ی خطر کمی فاصله بگیرند.بازی اولدترافورد به اندازه ی کافی برای نیوکاسل سخت است.آنها باید از نتیجه ی مساوی خود در فصل قبل درس بگیرند.هر چند که سر الکس به دنبال استفاده از نفرات متفاوت در ترکیب تیم در بازی های آینده است.

اخبار منچستر یونایتد:

یونایتد هنوز هم چند مشکل آسیب دیدگی دارد که در هفته های گذشته به وجود آمد و بازیکنانی هم هستند که از مصدومیت های خود بهبود نیافته اند.در حالی که اندرسون و نانی هنوز هم با آسیب دیدگی همسترینگ روبرو هستند، شینجی کاگاوا به طور کامل به تمرینات برگشته است و فاصله ی زیادی تا بازی برای تیم اصلی ندارد. آسیب دیدگی رافائل نیز در صبح روز بازی ارزیابی می شود در حالی که مربی وضعیت چند بازیکن را که در بازی مقابل سوانسی در روز یکشنبه حضور داشتند را بررسی خواهد کرد.

نمانیا ویدیچ قطعا یکی از بازیکنانی است که فرگوسن می خواهد او را در این موقع از فصل در اختیار داشته باشد.کاپیتان صربستانی یونایتد پس از مصدومیتی که در فصل گذشته برایش اتفاق افتاد دوباره در اول فصل به ترکیب یونایتد برگشت اما با شدت گرفتن مصدومیت زانویش دوباره مدتی از میادین دور بود اما دوباره به ترکیب تیم برگشته است.

مربی شیاطین سرخ در ترکیب تیم خود تغییراتی خواهد داد تا در بازی های فشرده ی کریسمس بتواند از تمام بازیکنان استفاده ی کامل را ببرد.مایکل کریک می تواند پس از بازی طاقت فرسا در برابر قوها در یکشنبه، استراحت کند.دارن فلچر می تواند به جای او به عنوان هافبک دفاعی بازی کند در حالی که تام کلورلی با مسئولیت های خلاقانه تر در کنار او در خط میانی حضور دارد.

آنتونیو والنسیا که در بازی های اخیر نمایش ضعیفی داشته است می تواند بر روی نیکمت قرار بگیرد و اشلی یانگ می تواند جای او را در وینگر راست پر کند.رایان گیگز، که در روز یکشنبه به عنوان یک بازیکن تعویضی عملکرد قابل تحسینی داشت می تواند در جناح چپ به میدان برود در حالی که انتظار می رود که رونی و ون پرسی در خط حمله حضور داشته باشند.

ریو فردیناند باید دوباره در خط دفاع در کنار جانی ایوانز قرار بگیرد در حالی که کریس اسمالینگ می تواند در سمت راست خط دفاعی قرار بگیرد اگر فرگوسن تصمیم بگیرد که به فیل جونز استراحت دهد.بازیکن سابق بلکبرن مدتی است که از آسیب دیدگی برگشته است و از این جهت ممکن است انجام دو بازی در چهار روز برای او یک ریسک باشد.

این یک ترکیب معمولی است که فرگوسن در بازی های خانگی از آن استفاده می کند.دو بازیکن کناری امکان استفاده ی کامل یونایتد از عرض زمین را فراهم می کنند در حالی که مدافعان تیم از هر فرصتی برای حرکت به جلو استفاده خواهند کرد و نیوکاسل را در یک وضعیت دفاعی قرار خواهند داد.رونی ارتباط بین خط میانی و خط حمله تیم را برقرار می کند و رابین ون پرسی با تحرک خود برای مدافع نیوکاسل مشکلات زیادی را ایجاد خواهد کرد.

ترکیب احتمالی منچستر یونایتد با سیستم (4-2-3-1):

دخیا،اسمالینگ،فردیناند،ایوانز، اورا،یانگ، فلچر،کلورلی،گیگز،رونی،ون پرسی

اخبار نیوکاسل:

آلن پاردو به طور وحشتناکی در این فصل بدشانس بوده است و مصدومیت بازیکنان کلیدی نیوکاسل نگران کننده است.

یوهان کابایه، استیون تیلور، رایان تیلور همراه با حاتم بن ارفع در بدترین زمان ممکن مصدوم شدند و بازی را از دست خواهند داد. بن ارفع خلاق ترین بازیکن نیوکاسل در این فصل بوده است و از دست دادن او برای نیوکاسل بسیار سخت خواهد بود، به خصوص برای بازی مقابل منچستر یونایتد در اولدترافورد.

مسئله ی بدتر برای تیم آلن پاردو این است که تیوته، پنجمین کارت زرد خود را در این فصل در مقابل کوئینز پارک رنجرز گرفت و از این رو، برای این بازی محروم است.

محرومیت تیوته، پاردو را مجبور خواهد کرد تغییراتی در ترکیب تیم خود بدهد که یکی از آنها این خواهد بود که آنیتا در پست هافبک مرکزی بازی کند.او در چند بازی گذشته به عنوان وینگر بازی کرده است.

او در کنار جیمز پرچ بازی خواهد کرد، اما با وجود نداشتن بازیکنان خلاق، انتظار می رود بیشتر حملات نیوکاسل از جناحین باشد.

جوناس گوتیرز در وینگر چپ بازی خواهد کرد، در حالی که گابریل اوبرتان، بازیکن سابق شیاطین سرخ در وینگر راست بازی می کند.جلو آنها دمبابا بازی خواهد کرد که یکی از بازیکنانی بوده است که در این فصل بازی های خوبی برای نیوکاسل انجام داده است و انتظار می رود که در کنار او شولا آمئوبی بازی کند.آمئوبی گل برتری نیوکاسل را در بازی روز یکشنبه در مقابل کوئینز پارک رنجرز به ثمر رساند.به این ترتیب پاپیس سیسه بر روی نیمکت قرار خواهد گرفت.او نمایش ضعیفی در این فصل داشته است.

در خط دفاع، ترکیب آشنای دنی سیمپسون، کولوچینی، ویلیامسون و سانتون بازی خواهند کرد.اگر چه یک درگیری بین کولوچینی و پاردو وجود داشته است، با این حال مدافع آرژانتینی هیچ نشانه ای از آن را در بازی برابر کوئینز پارک رنجرز در تعطیلات آخر هفته بروز نداد و انتظار می رود که او در باکسینگ دی به عنوان کاپیتان همان فرم گذشته را به نمایش بگذارد.

دنی سیمپسون نیز با یک انگیزه فوق العاده در مقابل باشگاه سابق خود قرار می گیرد.
این جای تعجب نخواهد بود اگر آنان با کسب یک امتیاز از زمین بیرون بروند، در حالی که بسیاری ستاره های خود را آسیب دیده می بینند.

هر چند که، نیوکاسل به دنبال استفاده ی کامل از تمام بازیکنانی است که در اختیار دارد.بازیکنانی مانند با،کولوچینی،آمئوبی، سیسه و …

توپ های قطری مستقیم برای دمبابا ارسال خواهد شد و آنها انتظار دارند که او از این، به خوبی استفاده کند.

ترکیب احتمالی نیوکاسل با سیستم (4-4-2) :

 کرول،سیمپسون،کولوچینی،ویلیامسون،سانتون،اوبرتان، آنیتا، پرچ، گوتیرز، آمئوبی، با

jwdxhpi8kwmc1x7apbbl.jpg

حقایق مسابقه:

منچستر یونایتد فقط در یکی از 18 مسابقه ی قبلی خود در باکسینگ دی شکست خورده است و 15 بازی را در این روز برده است.

شیاطین سرخ تنها در یک بازی از بیست و دو بازی آخر خود در برابر نیوکاسل در ماه ژانویه شکست خورده اند.

مساوی یونایتد را در برابر سوانسی اولین تساوی آنان در لیگ برتر این فصل بود.

نیوکاسل از سال 1972 در اولدترافورد پیروز نشده است.

رابین ون پرسی و وین رونی هر دو چهار کارت زرد گرفته اند و با دریافت یک کارت زرد دیگر به طور اتوماتیک، از یک بازی محروم خواهند شد.

پیش بینی بازی:

نیوکاسل در این بازی با حملات گسترده ی یونایتد روبرو خواهد شد.با وجود بازیکنان کلیدی آنان که این بازی را از دست داده اند، اولویت مردان پاردو مهار حملات شیاطین سرخ خواهد بود، اما در حال حاضر، با توجه به قدرت هجومی منچستریونایتد، این کار بسیار دشوار خواهد بود. بسیار تعجب آور خواهد بود اگر آنها بتوانند شیاطین سرخ را در اولدترافورد شکست دهند، اگر چه نیوکاسل می تواند می تواند تهدیداتی را در خط دفاع یونایتد به وجود آورد.

پیش بینی نتیجه ی بازی:

منچستر یونایتد 3_1 نیوکاسل یونایتد

۰ Comments